Bedreigd na contact via whatsapp

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Sinds de thuis prostitutie legaal is geworden
Is dat zo????? Heb je al eens gekeken op sites zoals bv Redlights wie er zich allemaal aanbiedt voor privéontvangst? Al gekeken naar de advertenties? Zijn die volgens jou allemaal legaal tegenwoordig? Volgens mij is meer dan 95% van het aanbod net NIET legaal.
en wat beter voor de dames is en veiliger
Hoezo veiliger? Bij privéontvangst wordt er gewerkt in kemser op vaak louche afgehuurde locaties waar geen echte veiligheidsmaatregelen genomen werden. Er zijn geen alarmknoppen, zoals bv in de kamers van het Schipperskwartier, en de gebouwen waarin illegaal ontvangen wordt, worden uiteraard ook niet gecontroleerd op veiligheid, hygiëne en uitrusting.
en dat ze betere regels hebben ,
Het gros van de dames die zogezegd 'thuis' ontvangen, wordt doodgewoon rond gezet door organisaties of netwerken, of hoe je het ook wil noemen. Of de dames daar betere regels hebben dan wanneer ze niet aan 'thuis'ontvangst zouden doen, is op zijn zachtst gezegd erg twijfelachtig.
is het voor de klanten slechter erop geworden van dat oplichterij enzo .
De klanten zoeken de oplichterij op. Ze willen mordicus gaan zoeken op het internet, en van zodra hun pietje jeukt voor wat foto's van tieten en poesjes, is het hek van de dam en worden zij bronstig. En een bronstige man ziet geen red flags mee. Die gelooft alles. Tegen beter weten is vaak. Vroeger gebruikte men het spreekwoord: papier is verduldig. Tegenwoordig moeten we zeggen: het internet is nog veel verduldiger.

Tot zover als we over oplichting of misleiding nadenken. Dat online contacten en telefoons ook na de date nog een staartje kunnen krijgen onder de vorm van bedreigingen, is een extra argument om er eens over na te denken of je dames werkelijk best online gaat zoeken...

De klanten zoeken de oplichterij op. Ze willen mordicus gaan zoeken op het internet, en van zodra hun pietje jeukt voor wat foto's van tieten en poesjes, is het hek van de dam en worden zij bronstig. En een bronstige man ziet geen red flags mee. Die gelooft alles. Tegen beter weten is vaak. Vroeger gebruikte men het spreekwoord: papier is verduldig. Tegenwoordig moeten we zeggen: het internet is nog veel verduldiger.

Tot zover als we over oplichting of misleiding nadenken. Dat online contacten en telefoons ook na de date nog een staartje kunnen krijgen onder de vorm van bedreigingen, is een extra argument om er eens over na te denken of je dames werkelijk best online gaat zoeken...
Ik ben het niet helemaal met je eens!
Er zijn genoeg mannen die niet op deze site zitten of van te voren gaan uitzoeken of het mogelijk oplichting is.

Sommige willen even een snelle wip en die gaan er vanuit dat sexjobs, kinky of redlights er alles aan doen om oplichters buiten te houden.
Echter doet Redlights het meeste van al die genoemde sites.

SJ en Kinky (Midhold) zijn heel arrogant, het ligt niet aan hun maar aan jou als klant zijnde.
Echter blijf ik van mening dat deze 2 van Midhold meer moeten doen de oplichters buiten e deur te houden, al wel niet door middel van fakecheck.
Daarnaast pas ''nieuwe'' advertenties goedkeuren tijdens hun kantoor uren, en dames die wel een eerlijk profiel geven de mogelijkheid geven te updaten wanneer het hun uitkomt.

Maar dat laatste is een discussie waar we denk ik nooit uit gaan komen

Heeft aangifte doen wel nut, in de zin van dat er wat mee wordt gedaan?

Als je het nummer geeft waarmee je bedreigd bent dan kan de politie dat misschien tracken, maar doen ze dat ook echt? Het zal ook vast zo een SIM kaart zijn die de oplichter snel kan vervangen met een nieuwe.

Misschien beter het adres geven als je zeker weet door wie je bent opgelicht? Als het verdienmodel van degenen hierachter stil kan komen te liggen door de oplichting dan doen ze dat niet meer lijkt me.

Ik vind het fascinerend dat iemand dit doet. Volgens mij gaat er al veel geld om in die wereld, waarom dan het risico nemen om dat met dit soort activiteiten te verliezen?

En misschien ook de advertentie melden bij Kinky, dan gaat die offline.

Ik vrees dat het niet de hoogste prioriteit heeft bij de politie en het ook nog eens dweilen met de kraan open is...
Genoemde sites zijn blijkbaar zo afhankelijk van hun adverteerders dat ze het allemaal wel best vinden. Met te weinig adverteerders is het moeilijk overleven voor hen. Dus steekt men liever de kop in het zand...

Ja is echt van de goede lijden onder de slechte.
Ik snap zeker dat je een aanbetaling vraagt vanwege je privé adres, alleen weet niet zo goed of veel mannen die hier op het forum dat zullen doen.

Maar gezien je hier op het forum actief lid bent zullen kunnen we wel zeggend at jij totaal geen oplichter bent, dus mannen bij Julia kan je rustig een aanbetaling doen :)

Hahha dankjewel hoor! Ja dat kan zeker bij mij, en inlezen in mijn reviews ook wat ook aan kan geven of een dame haar beloftes waar maakt 🍀💋

Maar ook al het begrip natuurlijk voor de mannen die echt geen aanbetaling kunnen doen ❤️

en diegene die aangifte doet staat met naam en toenaam in de systemen.
Staat ook niet iedereen om te springen.
Je mag te allen tijde als adres het adres van het politiebureau of van je advocaat opgeven. Dat scheelt weer. Bij een aangifte wegens mishandeling heb ik daar ooit gebruik van gemaakt. En mijn eigen adres is in de BRP afgeschermd zodat advocaten het niet zo maar op kunnen vragen.

Terug
Bovenaan Onderaan