Jackrussel
Newbie
- Algemene beoordeling
- 2,00 ster(ren)
- Intiem
- 2,00 ster(ren)
- Pijpen
- 3,00 ster(ren)
- Zoenen
- 1,00 ster(ren)
- Extra's
- Vingeren
- Gesproken taal
- Spaans
- Roker
- Nee
- Algehele Hygiëne
- Onvoldoende
- Origine
- Zuid-Europees
- Leeftijd
- 35-40
- Haarkleur
- Bruin
- Cupmaat
- E+
- Lengte
- 1.60 m - 1.70 m
- Lichaamsbouw
- Mollig
- Duur van bezoek
- 60 minuten
- Dag
- Maandag
- Link naar advertentie
- https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/lucia-sado-new-bom-bom-vam-annal-wasattp.html
- Totale kosten (in euro)
- 140
Afspraak gemaakt, woning in Geel.
Dame veel meer kilos dan foto's.
2 kusjes gekregen, bij binnen komen en eentje bij buiten gaan.
Zij had de regie volledig in handen.
Op bed liggen massage. Wel lekkere dikke borsten.
Dan ben ik moeten gaan staan, zij pijpen met condoom. Middelmatig. Ik mocht gelijktijdig over haar clitje wrijven, maar geen eigen speelsel gebruiken, no no zei zij. Er stak ook nog iets wit in haar foef. Euh.... .
Dan zij met knieën op bed en gat omhoog, ik haar op hondjes moeten nemen. Twas precies een riolering die open ging. Jekkes.
Kutje was wel Strak en vlug klaargekomen.
Dan weer massage.
Ach kortom, veel wat ze voorstelt in haar beschrijving doet ze niet en dan nog wat stinken.
Ik krijg er soms ook medeleiden mee.
Ik betaal dan maar voor de spanning voor het onbekende en ne keer klaarkomen bij een andere vrouw
Dame veel meer kilos dan foto's.
2 kusjes gekregen, bij binnen komen en eentje bij buiten gaan.
Zij had de regie volledig in handen.
Op bed liggen massage. Wel lekkere dikke borsten.
Dan ben ik moeten gaan staan, zij pijpen met condoom. Middelmatig. Ik mocht gelijktijdig over haar clitje wrijven, maar geen eigen speelsel gebruiken, no no zei zij. Er stak ook nog iets wit in haar foef. Euh.... .
Dan zij met knieën op bed en gat omhoog, ik haar op hondjes moeten nemen. Twas precies een riolering die open ging. Jekkes.
Kutje was wel Strak en vlug klaargekomen.
Dan weer massage.
Ach kortom, veel wat ze voorstelt in haar beschrijving doet ze niet en dan nog wat stinken.
Ik krijg er soms ook medeleiden mee.
Ik betaal dan maar voor de spanning voor het onbekende en ne keer klaarkomen bij een andere vrouw