Recensie Jen, Naree Thai Massage 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

beetobee

Stamgast
254
29/10/21
112
14
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Penismassage
  3. Pijpen zonder condoom
  4. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Aziatisch
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Maandag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/massage/thai-massage-naree-nieuw-in-hasseltnew-girl-jen.html
Totale kosten (in euro)
100
Vandaag afgesproken in het nieuwe / oude massagesalon in Hasselt . Even gebeld om af te spreken en ik kreeg via Whatsapp het adres . Jen was haar eerste dag daar in Hasselt . Zeer aangename dame , beetje ouder maar een hete donder . Zeer goede ontspannende thaise massage met heel veel teasing . Heerlijke body to body van de voorkant omdat ik vroeg enkel voorkant . Genoten van haar lichaam en heerlijk klaargekomen . Ik vond het een aangename ervaring met haar . Over intiem hebben we niet gesproken maar ik denk dat het wel mogelijk is . Pijpen was zonder omdat ze de condooms niet vond denk ik maar ze zei me dat ik heel hygienisch was ;)

Uki is ook de moeite, hete doos... 🤪🥴 Ze doet het zeker niet tegen haar goesting, en als ik kortelings 's in Hasselt passeer met een overvolle zak weet ik waar naartoe 🏁
(Tot voor kort Phet Naree in Zaventem)

Uki is ook de moeite, hete doos... 🤪🥴 Ze doet het zeker niet tegen haar goesting, en als ik kortelings 's in Hasselt passeer met een overvolle zak weet ik waar naartoe 🏁

Ze hebben 2 zaken . Eentje in Zaventem en de nieuwe in Hasselt

Terug
Bovenaan Onderaan