Niet afgelopen vrijdag maar de vrijdag ervoor Lucia bezocht. Had al paar keer een poging gewaagd om afspraak te maken, aangezien haar foto's mij erg aanspraken, maar als ik belde was ze niet aanwezig die dag.
Die vrijdag was dat gelukkig wel het geval!
De zaak was nog niet lang open die dag, dus het was er nog rustig. Parkeren in straat gaat prima, wellicht niet 100% discretie maar ik kom niet uit de buurt. Toen ik voor de deur stond werd die meteen geopend en werd ik ontvangen door de vriendelijke eigenaresse.
Ik werd naar een kamer geleid waar de financiën werden afgehandeld, mij werd gevraagd wat ik wilde drinken en geïnformeerd dat Lucia er zo aankwam.
Toen Lucia binnenkwam met haar prachtige figuur (slank, met heerlijke billen) en mooie gezichtje (erg mooie ogen, lippen en haren), naar mijn smaak het perfecte plaatje, was de klik er meteen.
Ze spreekt al een aardig woordje Nederlands maar ik ben zelf nogal een snelle prater dus op een gegeven moment zijn we over gegaan op het Engels.
Konden praten over van alles en nog wat en ze had een heerlijk gevoel voor humor. Voordat het vuurwerk begon eerst naar de badkamer om de hygiënische stappen te doorlopen. De hygiene in deze zaak is nog het grootste pluspunt. Alles klopt. Je wordt geacht zelf goed verzorgd te zijn maar de dames, in ieder geval Lucia is een en al hygiëne. Ze gaf ook aan dat er maandelijkse testen plaatsvinden. Aan het einde van de date samen onder de douche.
Voor mij persoonlijk is zoenen en dan vooral tongzoenen een essentieel onderdeel van sex en voorspel. In Lucia had ik de perfect dame wat dat betreft. Tongzoenen in overvloed gedurende de hele date.
Ik ga verder niet te veel in detail treden om een heel epistel hier te vermijden maar ik heb een fantastische 45 minuten met Lucia gehad. Een vrouw die mijn hart sneller laat kloppen en waar de klik er van begin tot eind was.
De 45 minuten was inclusief het douche voor en achteraf btw. Haar borsten zijn sinds een jaar weer terug natuurlijk, gelukkig, geef mij maar een mooie set natuurlijke borsten.
Ik twijfelde nog om een review te schrijven om niet te veel slapende wandelaars wakker te maken. Goede dingen moet je soms voor je zelf houden
Ik ga zeer zeker Lucia nog eens bezoeken. Latina dame naar mijn hart en een heel positief, vrolijk persoon!