WHEM Farah (post-op) Amsterdam

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Cumgiver

Vaste klant
Forumpionier
245
03/07/21
315
18
Beste leden,

Deze dame zal wellicht besproken zijn op hookers.nl, maar die is gesloten. Deze dame is lang actief, 20 jaar geleden had ze op kinky.nl al een advertentie en wellicht al eerder, dus een sekswerker die lang meegaat. Hier vind ik geen recensie / ervaringen over haar. Op dit moment zijn hier -m.i.- geen recensies van.

Het rubriceren lijkt voor enkele leden hier een dingetje zijn, maar ik zit niet te wachten op gendergeouwehoer. Ik ben wel benieuwd naar hoe men haar ervaren heeft,
:doet ze aan tongzoenen, is ze voor haar 56 jr leeftijd net zo mooi als op de foto's en hoe is de service?

Groetjes CG

Beste allen,

Ik ben jaren bij Farah geweest, een hele lieve meid. Heb sinds kort weer contact met haar, en já zij is zeer zeker de moeite waard om te bezoeken. Als je je interesse toont in haar verhaal achtergrond, dan smelt ze. En wordt je bij een tweede of volgende keer ontvangen als een vriend! Zeer aan te bevelen! En... ja ze ziet er ook nu nog goed uit. Ze liegt ook niet over haar leeftijd, en dat is te waarderen. Velen dóen dat namelijk wel!

Bedankt voor het delen @lapus Ik denk dat er op der advertentie 1 recente foto staat. En je bericht klinkt zeer plausibel. Aanvullende vragen zal ik later via pm naar je sturen

Ik ben uiteindelijk ook geweest. Farah zit volgens mij al een tijd in het vak. Het gros van de foto's haar profiel waren zeker van 20 jaar terug en ze doet het goed om ook recente foto's te plaatsen.

Gisterenavond langs geweest en wat een oog verblindende mooie vrouw is het, super sensueel en dat vind ik lekker. Bij binnenkomst tongde we zeker een kwartier en die cumgun kwispelde enorm. Maar die kreeg eerst een opfrisbeurt. En we gingen verder en wat een geil wedstrijd werd het GFE VS BFE. Haar kutje was al vochtig, voelde ik en ze ging op.der knieën om de cumgun heerlijk te nilfisken. Hmmm wow zeiden we allebei. Na der heerlijk gunsuck beurt omg die ogen,haar mooie slanke modellen lichaam en hoe gretig ze me tegen haar aandrukte. Ik voelde dat cungun via haar Perzische vochtige glijbaan, door de poort van haar neukgrot zit.

Ik tilde haar op en legde haar op bed. En haar flamoes kreeg van mij een uitgebreide tongbeurt. Lekker spelen met haar zachte lippen en mijn handen verkende haar heerlijke vrouwenlichaam. En ze kronkelde ervan en even later trok ze me op, zodat ik bovenop lag en aaaahhhhhhh tongen en de binnenkomst van mijn cungum in haar Perzische neukgrot. De cumgun begon te stoten en voor diepgang is mijn cumgun een maatje te groot. Zeker 6 standjes volgden vol met tongen, lekker haar nek gezoend, geil tegen haar oorlellen likken met zoete geile taal. Bij 3e standje liggend doggy ahhh wat ging hij diep en ik kon de scrotum niet in bedwang houden. De cumgun spoot haar heerlijk vol en ze ging vervolgens op me zitten. Hmmm wat een heerlijk cocktail en dat wou ze ook proeven met tongen. En jah hoor de kerktoren bleef op 12 uur staan en daar zat ze lekker op. Hmmm dat was zo lekker.

Zeker 1 1/2 uur binnen geweest en voor een uur afgerekend. Ze is heel lief en sensueel. De reacties logen zeker niet en ik ben deze wandelbroeders heel dankbaar. Enige nadeel is hoe groot de herhalingsgevaar is. Wat mij betreft wordt dit een vast adres.

Cumgiver

Terug
Bovenaan Onderaan