Recensie Lua, Maasmechelen 3,50 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Fietsbakkie

Newbie
22
23/03/22
17
4
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Klaarkomen op lichaam
  2. Pijpen zonder condoom
  3. Tussen borsten (russisch)
Gesproken taal
Spaans
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/profiel/lua-3040/
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Tijdje terug contact opgenomen met Lua via whatsapp, reageert snel en in Engels. Heb haar op voorhand nog gevraagd of haar Engels goed genoeg is om een gesprek te voeren, ze gaf aan van wel maar zoals de meeste dames in dat pand sprak ze het amper en hebben we via translate gecommuniceerd.
Leuke spontane dame die je goed weet te verwennen, ze heeft een lekker lichaam en fantastische borsten. Prijs was 150 euro en daar zit PZC en klaarkomen op der borsten in inbegrepen, naar m'n idee geniet ze er zelf ook echt van als je op haar borsten klaarkomt. Je krijgt als 1e reactie direct een riedeltje wat allemaal mogelijk is, geloof dat anaal zelfs ook erbij zit maar ben ik niet op ingegaan.
Douchen kan voor en na, ze was niet erg gefocust op de tijd gelukkig. Enige minpuntje is doordat we de telefoon voor translate moesten gebruiken ze ook af en toe op appjes reageert, was wel enkel bij het napraten niet tijdens de daad.

Herhalingsgevaar is groot, maar zitten veel andere leuke dames in het pand en ben te nieuwsgierig om de rest niet ook eens te bezoeken.

Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
2,00 ster(ren)
Aftrekken
2,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Vingeren
Gesproken taal
Spaans
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D (fake)
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Vrijdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/very-big-and-hot-titis-privebodytobodysuck-without.html
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Vorige week al eens contact gehad met Lua, maar afgeknapt op het feit dat ze ontving in het pand in de Casterstraat te Hasselt.

Mindere ervaring gehad met een andere dame daar en het kamertje beneden was eerder groezelig te noemen.

Vandaag dan toch maar eens afgezakt naar Hasselt.

Haar ruim op voorhand laten weten wanneer ik er zou zijn, maar toen ik om 22u30 aan de deur stond, kreeg ik het excuus dat ze net uit de douche kwam en me zou sturen als ze klaar was...
Goed, kan gebeuren, maar 22u30 werd al snel 22u55 alvorens ze stuurde dat ze kwam openen.

Toen ze uiteindelijk de deur open deed, ging er een andere klant buiten... De hare of van één van de andere dames? Geen idee...

Ze nam me mee naar de zolderkamer. Mooi, warm kamertje met een sauna, veel beter dan die kamer beneden althans.

Ik opteerde voor 30 minuten, aangezien ik al een half uur kwijt was met wachten.
Ze nam me vervolgens mee naar de badkamer om op te frissen en weer terug naar haar kamer.

Rustig uitkleden en op bed gaan liggen, het zal zo al snel 23u05 a 10 kunnen geweest zijn.

Lua zelf is eerder klein, wat gezetter, maar met een stel hemelse tieten en daar doen we het natuurlijk voor. Al bij al geen lelijke verschijning, maar niet echt zoals haar foto's.

Om te pijpen haalde ze al een condoom boven, dus van PZC was geen sprake blijkbaar. Niet verstaan waarom, want geen woord Engels natuurlijk. Ach zo kan het ook best lekker zijn, maar van deze beurt voelde ik althans niets.

Gelukkig ging het redelijk snel naar cowgirl en dat was best lekker, wederom vanwege die heerlijke borsten.
Gewisseld naar missionaris, moeite om me in te houden, dus even lekker gebeft. Wat werd ze heerlijk geil en nat. Maar ze vertelde me wel om me te haasten vanwege de tijd.

Normaal heb ik mn horloge steeds aan om het zelf in het oog te houden, maar deze was plat, dus geen idee of het waar was.

Dan maar weer naar missionaris. Best lekker. Het condoom spande nogal als ik ging klaarkomen en uit angst dat het zou scheuren maar wat geminderd, al had ik ze graag vol willen schieten 😅

Na de daad opgeruimd en aangedaan en haar 'vriendinnen' waren in de gang wat aan het roepen...
Bleek het nog maar 20 na te zijn, niet slecht verdiend deze keer...

De moment zelf was het heerlijk, maar met de realisatie dat het achteraf bekeken maar 10-15 minuten was, baal ik best wat van deze date. Dat, het wachten voordien en PMC zorgen ervoor dat er weinig terugkeer gevaar is voor mij bij deze dame.

Leuk voor één keer en nogmaals de bevestiging om weg te blijven bij dit adres.

Terug
Bovenaan Onderaan