met een ballenbad zoals in de ikeaEigenlijk zou elke club een oppas moeten hebben!
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
Registrerenmet een ballenbad zoals in de ikeaEigenlijk zou elke club een oppas moeten hebben!
Dacht dat jullie al een 'mannen-oppas' waren!Eigenlijk zou elke club een oppas moeten hebben!
In de tekst eronder wordt ze wel genoemd...Lotte, ik ga moeilijk doen - oeps sorry - maar op de Buddha site staat Tiger er op de affiche niet bij ... en ze is mn ding hé
Haha, ik had mijn reservatie al, vertrouwde op je berichtje hier, maar niet iedereen leest deze berichten en als ze alleen op de affiche afgaan ... grtjes en tot de 9deIs vaak moeilijker voor ons, aangezien we overdag werken en het niet altijd even gemakkelijk is om verlof te krijgen. Xx
Tiger zal er zeker bij zijn 9 januari
Ik kan maar hopen dat het jullie eens lukt!!Is vaak moeilijker voor ons, aangezien we overdag werken en het niet altijd even gemakkelijk is om verlof te krijgen. Xx
Tiger zal er zeker bij zijn 9 januari
Heerlijk, alle vriendinnen weer samen. Ik krijg nu al keuzestress! Jij doet ook weer volop mee lotte?9 januari gaat wel degelijk door met heel het team (Billie, Britney, Elena, Tiger en Lotte).
Lotte
Xxx
Dan zal je Steffy from the block (i dreamt of cocks and now i have a lot) bedoelen! Vind haar ook een supergeil sletje!Heey,
Is die dame met korte blond haar aanwezig vandaag? Volgens was dat een Koppel van paar maand terug