Lotte Van den Berg in Buddha

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Is vaak moeilijker voor ons, aangezien we overdag werken en het niet altijd even gemakkelijk is om verlof te krijgen. Xx

Tiger zal er zeker bij zijn 9 januari 🙂
Haha, ik had mijn reservatie al, vertrouwde op je berichtje hier, maar niet iedereen leest deze berichten en als ze alleen op de affiche afgaan ... grtjes en tot de 9de
PS Brabolimbo niet iedereen leest, de meeste kijken prentjes, dat weet je toch?

Heey,

Is die dame met korte blond haar aanwezig vandaag? Volgens was dat een Koppel van paar maand terug
Dan zal je Steffy from the block (i dreamt of cocks and now i have a lot) bedoelen! Vind haar ook een supergeil sletje!
Kon bij vorige bezoek helaas niet met haar spelen, omdat ik mijn sletje ook wat in de gaten moest gehouden worden.
Ze had immers enkele opdrachtjes af te werken.
Als beloning mocht ze dan de mooiste kerel (volgens MIJN standaarden) afzuigen terwijl ik ander bezoekend sletje stevig afneukte, geilend op hoe die twee aan het genieten waren van elkaar.
Hoewel mijn sletje niet even jong en slank is als de dames op de affiche, heeft ze zeker niet zonder gewillige pikken in de aanbieding gezeten.
Dus stellen laat jullie niet intimideren door het uiterlijk/inzet van de dames op de affiche en kom eens kijken/meedoen.

Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan