Recensie Lorens Sexy, Mortsel 3,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

CaoCao

Wandelaar
35
02/12/21
22
8
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
2,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
  2. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
E+
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Stevig
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Maandag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/lorens-hot-photos-100-real.html
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Het verbaast mij dat ze nog 0 recensies heeft. Mijn dates dateren van 2jaar geleden in Mortsel. Ze trekt overal doorheen Belgie (Limburg/Antwerpen/Oost-Vlaanderen). De foto's zijn adembenemend. Het is de dame van de foto's.

Ik werd 2 keer ontvangen in Mortsel dichtbij het station. Parkeren kan in de buurt maar ik denk dat het overdag een uitdaging kan zijn. Gelukkig bezocht ik haar snachts. Communicatie is makkelijk vooraf.

Locatie zelf is een rijtjeshuis waarbij ze ontvangt in de kelder met andere dames denk ik. De kamer is netjes.

Als je 30min neemt blijft het pakket beperkt tot pijpen (weet niet meer zeker of het zc is) en NMC. Vanaf een uur kan je met haar zoenen.

Ik heb enkel 30min genomen. Ze pijpt OK en je mag ondertussen wat spelen maar de mooie rondingen die ze biedt. Het is allemaal nep maar voelt heerlijk aan. Probeerde haar te vingeren maar ze gaf aan dat dat rustig moest maar mocht er ook nirt volledig in. Ze positioneert zich ook zo dat je er niet volledig in kan.

Daarna de seks. Ze komt bovenop en zo kan je heerlijk gebieten van die tieten van haar. Daarna reverse cowgirl gedaan waar je haar gigantische achterwerk kan bewonderen. Die kont is zo lekker dat ik zeker doggy moest doen met haar. Doggy is waanzinnig waardoor het niet lang duurde voordat ik het condoom vulde.

Het is jammer dat ze geen quickies aanbiedt aangezien ik 100 teveel vindt voor de service die ze aanbiedt. Haar lichaam is gewoon insane. Haar koppie is absoluut niet lelijk maar ook geen fotomodel ofzo. Verbaasd me nog wel steeds dat er geen medewandelaars bezocht hebben.
 
Terug
Bovenaan Onderaan