Recensie Lorena, Heerlen (cardate) 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Deze week kunnen afspreken met Lorena. Stille plek.zij is een sympathieke en goed uitziende blondine met een sexy lichaam. Op het plekje aangekomen haalde zij mijn lul tevoorschijn en begon me heerlijk te pijpen. Ik had, door de spanning, een beetje moeite om helemaal stijf te worden maar was niettemin geil door de aanblik van deze dame die mij lekker aan het pijpen was. In haar mondje klaargekomen..
volgende keer ga ik voor intiem!
 
Vorige week en gistern geweest zaad weer kwijt in haar mond..ze kan nu beetje diep pijpen.. oefenbaard kuns..top vrouw echt waar altijd verzorgd. Voor je komt op het hoogte punt komt kijk je naar tongue en huig tja heb ook mouth fetish dat vind ze gewoon niet erg .kom er nu bijna 2jaar geweldig gewoon ..gr
 
Alleen buiten dates.. maar het heeft ook met vertrouwen temaken zegt ze zelf. Niet zelf je opdringen daar houd ze niet van eigenlijk neem ze geen nieuwe mensen meer aan...
Daarom staat er geen advertentie meer er was namelijk iets vervelens gebeurd ze had een lastige klant. Ze vertelde het mij in vertrouwen.. dan weet je dat!
 
Alleen buiten dates.. maar het heeft ook met vertrouwen temaken zegt ze zelf. Niet zelf je opdringen daar houd ze niet van eigenlijk neem ze geen nieuwe mensen meer aan...
Daarom staat er geen advertentie meer er was namelijk iets vervelens gebeurd ze had een lastige klant. Ze vertelde het mij in vertrouwen.. dan weet je dat!
Nou die "lastige" klant was ik. Lastig ben ik helemaal niet geweest.
Eindelijk was het gelukt om een afspraak te maken omdat ik getrouwd ben moet het redelijk spontaan gaan.
Dus de afspraak stond en daar aangekomen stond daar een andere auto waar ik achter ben gaan staan.
Toen het appje nog eens gelezen en ben toen naar de goede plek gereden.
Even later kwam zij aangereden en ik had er zin in.
Ik had een klein hondje bij me en dat vond ze prima, dan lijkt het of we de hond uit laten. Samen een stukje het bos in gelopen en daar zou het gebeuren.
Ze heeft hele mooie borsten waar je mee mag spelen en toen begon zij lekker te pijpen. Op een gegeven moment hoorden wij een vrouwen stem roepen en dat zij de politie zou bellen, dus wij zijn gestopt en zij heeft mij zonder dat ik het vroeg het geld terug gegeven. Bij de auto aangekomen vroeg zij mij nog of we ergens anders heen zouden gaan omdat ik natuurlijk druk had, ik heb even getwijfeld omdat het lekker was, maar ik moest langzaam naar huis anders was het gelaat geworden voor mij. Naderhand geappt en gezegd dat ik wel een nieuwe afspraak zou maken en toen schreef ze liever niet en heb ik haar nummer verwijderd.
Ik had het idee dat ze mij niet vertrouwde en dat ik dat geregeld had met die vrouw wat natuurlijk complete onzin is. Jammer dat het zo gelopen is.
Maar het is een goede manier om van je druk af te komen.
Groetjes de "lastige" klant.
 
Terug
Bovenaan Onderaan