Wandellimbo
Newbie
- Pijpen
- 4,00 ster(ren)
- Extra's
- Klaarkomen in mond
- Gesproken taal
- Nederlands
- Roker
- Ja
- Algehele Hygiëne
- Voldoende
- Origine
- West-Europees
- Leeftijd
- 35-40
- Haarkleur
- Blond
- Cupmaat
- D
- Lengte
- 1.80 m - 1.90 m
- Lichaamsbouw
- Slank
- Duur van bezoek
- 20 minuten
- Dag
- Woensdag
- Link naar advertentie
- https://www.sexjobs.nl/dames-van-plezier/heb-jij-zin-in-een-lekker-ding_8271187
- Totale kosten (in euro)
- 50
- Algemene beoordeling
- 4,00 ster(ren)
Advertentie al een paar keer kort zien staan op SJ. Appcontact is vriendelijk maar zakelijk. Locatie geeft ze Schinveld op.
Ze adverteren als stel maar haar man zie je niet hij blijft in de eigen auto zitten. We hadden een pijpdate afgesproken, ze doet ook vluggertjes maar dat vind ik onhandig in de auto…
Lorena is een aantrekkelijke lange vrouw. Ik schat haar eind dertig. Ze heeft mooie borsten waar ik aan mocht zitten en aan haar tepels zuigen. Zoenen doet ze niet. Ze pijpt met enthousiasme en goed veel speeksel. Tijdens het pijpen lekker haar tieten gemasseerd. Komen mag in de mond maar ze slikt niet.
Al met al een prima ervaring dus.
De advertentie is bij het schrijven van deze recensie alweer offline, als ik hem zie gooi ik hem nog ff erbij
Ze adverteren als stel maar haar man zie je niet hij blijft in de eigen auto zitten. We hadden een pijpdate afgesproken, ze doet ook vluggertjes maar dat vind ik onhandig in de auto…
Lorena is een aantrekkelijke lange vrouw. Ik schat haar eind dertig. Ze heeft mooie borsten waar ik aan mocht zitten en aan haar tepels zuigen. Zoenen doet ze niet. Ze pijpt met enthousiasme en goed veel speeksel. Tijdens het pijpen lekker haar tieten gemasseerd. Komen mag in de mond maar ze slikt niet.
Al met al een prima ervaring dus.
De advertentie is bij het schrijven van deze recensie alweer offline, als ik hem zie gooi ik hem nog ff erbij