Voormalig lid 48663
Newbie
- Intiem
- 5,00 ster(ren)
- Pijpen
- 5,00 ster(ren)
- Zoenen
- 2,00 ster(ren)
- Aftrekken
- 5,00 ster(ren)
- Gesproken taal
- Frans
- Roker
- Nee
- Algehele Hygiëne
- Uitstekend
- Origine
- Zuid-Amerikaans
- Leeftijd
- 25-30
- Haarkleur
- Zwart
- Cupmaat
- D (fake)
- Lengte
- 1.60 m - 1.70 m
- Lichaamsbouw
- Mollig
- Duur van bezoek
- 90 minuten
- Dag
- Maandag
- Link naar advertentie
- https://www.quartier-rouge.be/prive/femmes/lorena-exotica-latina-femme.html
- Totale kosten (in euro)
- 210
- Algemene beoordeling
- 5,00 ster(ren)
Ik ontdekte de advertentie van deze hete latina en realiseerde me dat ik haar al voor een lange tijd volgde op Instagram. Omdat ze in Brussel verbleef, kon ik niets anders dan haar een bezoekje te brengen en boekte ik een afspraak voor anderhalf uur. Een afspraak met haar maken verliep zeer vlot via WhatsApp.
Ik was enkele minuten voor tijd op de locatie. Op het afgesproken uur stak ze haar hoofd uit het raam om te checken of ik het weldegelijk was en liet ze me binnen. Ze wachtte me op bij haar kamerdeur, begroette me vriendelijk en liet me binnen. Ik merkte meteen dat haar foto's 100% echt zijn (iets waar ik eerst sceptisch over was). Rond borsten (D-cup), smalle taille, dikke billen en vooral een gigantische kont waar je zelfs niet over durft fantaseren. Ik spreek over +127 cm/50 inches.
Lorena is zeer spontaan en doet een vlotte babbel, zelfs al spreekt ze buiten Spaans enkel gebrekkig Frans. Qua seks weet ze zeer goed wat ze doet. In missionaris drukt ze je dicht tegen aan en fluistert ze zachtjes in je oor. Heb je stress of ben je wat vermoeid, dan geeft ze je een relaxerende massage. Ik geloof dat doggy haar favoriet is aangezien dat de eerste positie is die ze wilde doen en met haar kont zou ik denken dat mannen niets anders zouden willen.
Was een toffe avond! Ik geef haar zeker een 9/10!
Ik was enkele minuten voor tijd op de locatie. Op het afgesproken uur stak ze haar hoofd uit het raam om te checken of ik het weldegelijk was en liet ze me binnen. Ze wachtte me op bij haar kamerdeur, begroette me vriendelijk en liet me binnen. Ik merkte meteen dat haar foto's 100% echt zijn (iets waar ik eerst sceptisch over was). Rond borsten (D-cup), smalle taille, dikke billen en vooral een gigantische kont waar je zelfs niet over durft fantaseren. Ik spreek over +127 cm/50 inches.
Lorena is zeer spontaan en doet een vlotte babbel, zelfs al spreekt ze buiten Spaans enkel gebrekkig Frans. Qua seks weet ze zeer goed wat ze doet. In missionaris drukt ze je dicht tegen aan en fluistert ze zachtjes in je oor. Heb je stress of ben je wat vermoeid, dan geeft ze je een relaxerende massage. Ik geloof dat doggy haar favoriet is aangezien dat de eerste positie is die ze wilde doen en met haar kont zou ik denken dat mannen niets anders zouden willen.
Was een toffe avond! Ik geef haar zeker een 9/10!