Recensie Lorena exótica latina femme, Brussel 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
3
10/11/24
0
1
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
2,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Frans
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D (fake)
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
90 minuten
Dag
Maandag
Link naar advertentie
https://www.quartier-rouge.be/prive/femmes/lorena-exotica-latina-femme.html
Totale kosten (in euro)
210
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Ik ontdekte de advertentie van deze hete latina en realiseerde me dat ik haar al voor een lange tijd volgde op Instagram. Omdat ze in Brussel verbleef, kon ik niets anders dan haar een bezoekje te brengen en boekte ik een afspraak voor anderhalf uur. Een afspraak met haar maken verliep zeer vlot via WhatsApp.

Ik was enkele minuten voor tijd op de locatie. Op het afgesproken uur stak ze haar hoofd uit het raam om te checken of ik het weldegelijk was en liet ze me binnen. Ze wachtte me op bij haar kamerdeur, begroette me vriendelijk en liet me binnen. Ik merkte meteen dat haar foto's 100% echt zijn (iets waar ik eerst sceptisch over was). Rond borsten (D-cup), smalle taille, dikke billen en vooral een gigantische kont waar je zelfs niet over durft fantaseren. Ik spreek over +127 cm/50 inches.

Lorena is zeer spontaan en doet een vlotte babbel, zelfs al spreekt ze buiten Spaans enkel gebrekkig Frans. Qua seks weet ze zeer goed wat ze doet. In missionaris drukt ze je dicht tegen aan en fluistert ze zachtjes in je oor. Heb je stress of ben je wat vermoeid, dan geeft ze je een relaxerende massage. Ik geloof dat doggy haar favoriet is aangezien dat de eerste positie is die ze wilde doen en met haar kont zou ik denken dat mannen niets anders zouden willen.

Was een toffe avond! Ik geef haar zeker een 9/10!

Een raar verhaal, maar des te beter voor Jackblake , want op het franstalige Youppieforum staan de slechste evaluaties te lezen die er maar kunnen zijn

Van de 59 posts staat er niet één ook maar lichtelijk positieve tussen, al een wonder dat ze d'er 59 heeft🤔😂😂.
Persoonlijk blijf ik er weg , misschien was Jack haar type, of was ze in een goede geile bui….?

We zien wel of er hier weer iets positiefs verteld wordt…
Geen tongkussen…ook is voor mij sowieso al nogo en dan die reakties van die franstaligen erbovenop…. Nee dus!

Jaren geleden heb ik deze dame eens bezocht in Brussel. De negatieve recensies zijn correct. De dame is zeer ongeïnteresseerd.

Al die jaren geleden was er wel nog gewone seks met haar mogelijk maar als ik de recente reviews lees wil ze je zo snel mogelijk laten klaarkomen en buiten krijgen. Bij mij deed ze de basis dingen wel en was ze passief maar uiteindelijk kon je wel het half uur volmaken.

Dit was ook voor ze die tattoo's op haar kont had :D

Jan

Terug
Bovenaan Onderaan