Zeker weten!Ik heb ook interesse in een spannende date met Lorena. Doet ze ook anaal??
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenZeker weten!Ik heb ook interesse in een spannende date met Lorena. Doet ze ook anaal??
Ja, helemaal top!Iemand ervaring met Lorena anaal??
Ik heb ook interesse in een spannende date met Lorena. Doet ze ook anaal??
Wat voor speeltjes hebben we het dan over?Gisteravond heerlijk twee uurtjes genoten van Lorena. Lorena is gewoon dol op sex en laat dat goed blijken. Ze heeft me in de twee uurtjes tweemaal laten komen, er staan in haar kamer ook speeltjes die ze tijdens de date graag gebruikt.
Altijd een gok om voor twee uurtjes te gaan bij een eerste date maar zeker geen spijt......
Vraag het gewoon aan de dame zelf. Dan weet je meteen wat er mogelijk is.Wat voor speeltjes hebben we het dan over?
Ze gebruikte een staisfyer en dildo........Wat voor speeltjes hebben we het dan over?
50 euro extraDoet ze ook aan pijpen zonder condoom evt tegen extra betaling? Ik lees recensies over haar dat mensen met condoom zijn gepijpt.
Weer terug bij salon 261
Yep, zie advertentie: https://www.kinky.nl/advertenties/2578889-lorena#overviewIk heb ook interesse in een spannende date met Lorena. Doet ze ook anaal??