Na langere tijd alleen maar gangbangs te hebben bezocht had ik wel weer eens zin in een 1 op 1. Na een prima tip van een vriend en wat reviews te hebben gelezen (ook op deze site) een afspraak gemaakt met Kimberley.
Kwam ook dat een geplande GB dinsdag niet doorging. Om een afspraak te maken moest ik echter wachten tot donderdag. De communicatie via app en mail verliep prima. Uitgebreid met goede info en later een uitstekende routebeschrijving naar het betreffende huisnummer.
Daar op de afgesproken tijd aangebeld en de deur wordt open gedaan door een heel klein vrouwtje. Erg knap om te zien, leuk koppie en erg, heel erg vriendelijk. Er wordt op deze site veel gespeculeerd over de leeftijd. Eerlijk gezegd maakt mij die sowieso niet uit, maar bij deze dame is deze niet in te schatten. Als je 20 zegt geloof ik het en als je 40 zegt ook. Heerlijk lichaampje, kleine tietjes, lekkere tepels, klein strak kontje en een heerlijk glad geschoren en strak neukgrotje. Lief meisje ook om mee te babbelen.
Mijn hemel, wat ben ik lekker gepijpt. Geen vuurwerk? Nee, maar zalige verwennerij en zij wist precies het aangenaam lekker en geil te maken. Lekker beffen in 69 en cowgirl neuken. Alles erg top. Uiteindelijk hield ik het niet meer vol en liet mezelf langzaam en rustig in haar mond exploderen. Zoals ik het fijn vind. Je zaad naar de uitgang voelen komen en traag met alle gevoel tot een orgasme komen. Heerlijk, werkelijk heerlijk. Daarna nog een fijne massage en wat praten over wederzijdse belangstelling.
Geen klokkijken maar wel de tijd in de gaten houden. Het uur seks helemaal vol gemaakt en toen douchen en naar huis.
Kortom een geweldige ervaring. Zij gaat mij vaker zien. Maar eerst weer een GB. Kimberley, als je dit leest: thanks je bent een geweldige vrouw/meisje/meid. Lief, geil, mooi.