Ik ben op 6 juni bij Lola geweest en het is elke keer weer een feest om bij haar te komen. We hadden om 15.00 afgesproken. Om 14.50 kwam ze me al halen. Ze zag er weer oogverblindend uit met prachtige rood gestifte lippen en rood gelakte nagels. We gingen naar de kamer. Ik kleedde me uit tot op mijn string en we begonnen te zoenen en elkaar te strelen. We gingen al zoenend naar het bed waar ze mij een condoom om deed en me begon te pijpen. Toen ik bijna klaar kwam ging ze op mijn pik zitten en bereed me. Hierdoor kwam ze in korte tijd twee keer klaar. Daarna ging ik naast het bed staan en lag zij op haar rug. Ik befte haar en begon haar daarna te neuken. Daarna pijpte ze me weer kort en daarna begon ze me weer te berijden. Daarna begon ze me voor me te vingeren terwijl ik me aftrok en uiteindelijk heerlijk over haar schitterende tieten klaar kwam. Voor ik ging douchen zei ze dat het in orgasmes 8-1 was geworden. Toen we afscheid van elkaar namen ging ik met een grote glimlach op mijn gezicht de deur uit en was mijn slogan weer bevestigd: 'Wie Lola niet kent is nog nooit echt verwend!'