Recensie Lola, Salon 261, Alphen aan den Rijn 4,70 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Lola is verdwenen bij de salon en een andere topper, Jenna, ook. Is er iets aan de hand daar?
 
Heb 1 keer afspraak met haar gemaakt, maar moest afzeggen omdat ik ziek was. Daarna was ze gestopt en kreeg geen contact meer met haar. Dan maar nog een keer proberen nu.
 
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Afrikaans
Totale kosten (in euro)
160
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Ook bij Lola geweest, en voor mij is het 't niet. De dame is wat je verwacht qua uiterlijk en doet wat ze moet doen maar is zo overduidelijk met de financiën bezig dat het mij stoorde ben er van overtuigd dat het aan mij ligt.
Lexa
 
@Lexa Herken het beeld dat jij schetst van Lola totaal niet. Ik ga al een jaar of twee regelmatig bij haar langs. We hebben altijd een lekker uurtje volop pijpen, neuken en haar beffen vind ze zeker niet erg. Soms samen in bad wat ook gezellig is. Het financiële deel hoort erbij maar is nooit een issue. Ben 2 weken geleden ook weer bij haar geweest en het was weer als vanouds.
 
Ik ben op 6 juni bij Lola geweest en het is elke keer weer een feest om bij haar te komen. We hadden om 15.00 afgesproken. Om 14.50 kwam ze me al halen. Ze zag er weer oogverblindend uit met prachtige rood gestifte lippen en rood gelakte nagels. We gingen naar de kamer. Ik kleedde me uit tot op mijn string en we begonnen te zoenen en elkaar te strelen. We gingen al zoenend naar het bed waar ze mij een condoom om deed en me begon te pijpen. Toen ik bijna klaar kwam ging ze op mijn pik zitten en bereed me. Hierdoor kwam ze in korte tijd twee keer klaar. Daarna ging ik naast het bed staan en lag zij op haar rug. Ik befte haar en begon haar daarna te neuken. Daarna pijpte ze me weer kort en daarna begon ze me weer te berijden. Daarna begon ze me voor me te vingeren terwijl ik me aftrok en uiteindelijk heerlijk over haar schitterende tieten klaar kwam. Voor ik ging douchen zei ze dat het in orgasmes 8-1 was geworden. Toen we afscheid van elkaar namen ging ik met een grote glimlach op mijn gezicht de deur uit en was mijn slogan weer bevestigd: 'Wie Lola niet kent is nog nooit echt verwend!'
 
Terug
Bovenaan Onderaan