Recensie Lola, Doetinchem, Eroscentum Escape k18 4,75 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Dan zal ze daarna wel weer gaan stoppen ze zegt altijd bij binnenkomst dat ze definitief gaat stoppen ik hou daar niet van om zo met klanten om te gaan en wat gebeurd er ze zegt 3 weken er te zijn en vervolgens is ze keer op keer bezet klanten staan gewoon in rij voor haar met de gedachte nu kan het nog
 
Dan zal ze daarna wel weer gaan stoppen ze zegt altijd bij binnenkomst dat ze definitief gaat stoppen ik hou daar niet van om zo met klanten om te gaan en wat gebeurd er ze zegt 3 weken er te zijn en vervolgens is ze keer op keer bezet klanten staan gewoon in rij voor haar met de gedachte nu kan het nog
Dat kan allemaal wel zo zijn maar ik ga graag naar Lola de seks is altijd geweldig en ze is één van de weinige die je zonder condoom pijpt en dat doet ze echt vol overgave. Ga haar maar gauw weer bezoeken. En weer geweldige uitgebreide seks met haar hebben. Ze is een geil ding en geniet er zelf ook van
 
Dat kan allemaal wel zo zijn maar ik ga graag naar Lola de seks is altijd geweldig en ze is één van de weinige die je zonder condoom pijpt en dat doet ze echt vol overgave. Ga haar maar gauw weer bezoeken. En weer geweldige uitgebreide seks met haar hebben. Ze is een geil ding en geniet er zelf ook van
Dan wens ik je nog veel plezier met het bezoeken van Lola Rosaura op kamer no 11 pijpt ook zonder condoom
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Kontlikken bij klant
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Klaarkomen op lichaam
  2. Pijpen deepthroat
  3. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Blond
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Shift
Middag
Dag
Dinsdag
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Lola bezocht. Wat een heerlijke dame is dat toch. Ze blijft nog tweeënhalve week in Doetinchem voordat ze weer naar Hongarije gaat. Echt een topper.
 
Daar stond ze dan in haar prachtige lingerie setje. Wat een heerlijke date weer vandaag! Ik was haar eerste na het weekend. Dat was te merken. Ze zat vol energie en was mega geil. Het begon allemaal al met de kleren aan. Elkaar heerlijk betasten en voelen. Ze drukte haar kutje stevig tegen mij aan reed haarzelf al lekker geil. Daarna zoenend langzaam de kleren uit. Samen naar de wasbak, lekker wassen en toen klaar voor actie. Eerst haar lekkere kutje rustig klaar gelikt. Wat was ze nat. Ze kwam tot drie keer toe klaar. Daarna zakte ze van het bed af, ging met haar rug er tegen aan zitten en begon mij te pijpen. Wat een heerlijk gezicht. Mijn lul verdween zo diep mogelijk in haar mondje. Daarna hebben wij het afgemaakt in de stoel. Terwijl ik haar neukte legde ze haar benen in mijn nek. "You fuck me so good"… ze was zo geil! Ik kwam klaar en toen zakte ik weer af en befte haar weer en kwam ze weer snel klaar. Wat een top date!
 
Terug
Bovenaan Onderaan