Recensie Lizzy, Zwolle 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Rob77

Newbie
16
16/11/23
6
2
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Gesproken taal
Spaans
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/7095489-lissy
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Toevallig was ik tijdje terug in de buurt van Zwolle en had zin in een lekkere latina. Ik zag op kinky een leuke meid, helaas naam vergeten en staat niet meer (tijdelijk?) bij bij kinky onder Zwolle. Afgesproken met haar en ik op pad. Daar aangekomen deed een mooie ietswat mollige meid open. Viel beetje tegen.. ze gaf aan dat ze nog een collega had en bood een trio aan. Na wat onderhandelen ging ze akkoord en ze ging haar collega halen. Dat scheen dus lizzy te zijn en man, wat een figuurtje. Heerlijke zandloper en paar enorme tieten die heerlijk echt aanvoelen. Ik had gevraagd of gordijnen open mochten en daar hadden ze geen moeite mee. Op doggy positie beide voor me en hemels wat een uitzicht. Na een korte pijp beurt zette ik lizzy weer in de doggy stand en na een aantal heerlijke stoten kon ik niet meer ophouden en spoot rubber helemaal vol. Enige minpunt was dat ik een hand voor mn mond kreeg tijdens klaarkomen omdat anders teveel geluid zou maken... na afloop nog wel een massage gehad van beide meiden en nog ff wat salsa gedanst...

Laatst bewerkt:

Partners

Nieuwste berichten

Forum statistieken

Onderwerpen
43.632
Leden
35.324
Nieuwste lid
Leylla
Terug
Bovenaan Onderaan