• De zoekmachine ligt er uit. Is bekend en in onderzoek.

Recensie Lixx, Rotterdam (vh Almere) 3,33 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Viciado

Vaste klant
Forumpionier
133
08/07/21
124
26
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
2,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
  3. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Dinsdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/6523844-lixx
Totale kosten (in euro)
160
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Vandaag maar eens een dame geprobeerd waar ik geen enkele recensie van kon vinden.
Ik vond dat deze donkere Colombiaanse er op sommige foto's wel lekker uitzag en de mogelijkheden voor de gevraagde prijs, waren niet mis.
Viel zeker niet tegen moet ik zeggen.
Ze heeft een mooi koppie en is lekker mollig met alles op de goede plek.
Een zalige kont om tegen aan te kletsen.
Ze spreekt redelijk Engels en is een vrolijke meid in de omgang.
Ik kon douchen voor en na de actie, dat was ook erg prettig.
Pijpen zonder condoom doet ze zeer verdienstelijk, zonder handjes en ze kijkt je aan met die mooie bruine kijkers.
Tijdens het beffen genoot ze echt, kwam uiteindelijk kletsnat klaar en vond dat papi het goed gedaan had.
Ik werd nog een tijdje zalig gepijpt alvorens het condoom er om ging.
Diverse standjes geneukt, doggy was erg lekker, tegen die mega zachte kont aan, daar moest ik me flink inhouden.
Zoenen stelde weinig voor en tongzoenen al helemaal niet, kan zijn dat dit aan het leeftijdsverschil ligt.
Al met al niet gek, ik ging er met een 4 sterren gevoel vandaan, maar ik had aan 3 kwartier echter ook genoeg gehad.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Anaal bij klant
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Anaal
  2. Beffen
  3. Klaarkomen op gezicht
  4. Pijpen deepthroat
  5. Pijpen zonder condoom
  6. Squirting
  7. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Atletisch
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Dinsdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/6523844-lixx#photos
Totale kosten (in euro)
220
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
wow wat een vrouw
snel een afspraak en wat bleek de bekende flat in ommoord
bij binnenkomst een dikke zoen van haar
even afgesproken wat in wou betaald en het feest begon

eesrt beetje voorzichtig af tasten met tongzoenen maar toen ik dat koppie beetpakte en me tong diep in haar mond duwde wiste wat ik wou

wat zoent ze geil zeg onddertusen werd me broek open gemaak en begon ze met me ballen te spelen.
ik haar om laag geduw en wat kan deze dame pijpen alsof ze de ballen door je lul hhen zuigt terwijl ze je geil aan kijkt en diep dat ze gaat zonder handen.
daarna haar op het bed gelegd en die mooi roze kut heeerlijk gebeft en gevingerd wat wordt ze nat zeg en dame houdt zich niet in qua geluid en ik moest blijven gaan tot ze niet meer kon.
daarna werd ik weer heerlijk gepijpt en werd er een condoom om heen gedaan ik moet ik haar heerlijk neuken .
na de eerste keer dacht ik even bi te komen maar werd eeen kont voor me gezicht geplaast en moet ik haar weer likken en vingeren dat roze kutje druipte leeg.

toen mevrouw genoeg had kreeg ik weer een condoom om en werd dat mooie sterretje omhoog geduwd en mocht ik haar heerlijk anaal nemen in diversen posities diep en hard wil mevrouw. toen ze merkte dat ik klaar kwam moest ik er snel uit en condoom af want mevrow wou me het laaste stukje pijpen en dat ik over haar gezicht kwam. wat een geil gezicht memoie sperma over dat donkere witte kopje.

ik dacht dat ik klaar was maar mevrouw wou nog 1 keer klaarkomen dus werd me hoofd weer tussen haar nene geduwd benen erom heen en zo likken en vingeren totdat haar fontein wijd open gingen wat en genot .

ik ga snel terug bij haar maar dan voor minimaal 2 of 3 uur
 
Intiem
2,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
15 minuten
Dag
Zaterdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/6523844-lixx
Totale kosten (in euro)
70
Algemene beoordeling
1,00 ster(ren)
Deze dame voor een vluggertje bezocht. Totale deceptie. Wilde letterlijk na 30 seconden pijpen al overgaan op neuken. Ze zette een YouTube clipje op en dat was nog niet afgelopen of ze liep al te zeiken rapido, rapido. Een vluggertje is in mijn beleving 10-15 minuten. Niet 4. Ik heb haar maar keihard doggy genomen om het snel af te maken

Wegblijven. Het stonk er enorm naar wiet en bij het binnen en buiten gaan allemaal ongure types bij de ingang.
 
Terug
Bovenaan Onderaan