- Intiem
- 4,00 ster(ren)
- Pijpen
- 5,00 ster(ren)
- Zoenen
- 2,00 ster(ren)
- Extra's
- Beffen
- Pijpen zonder condoom
- Vingeren
- Gesproken taal
- Engels
- Algehele Hygiëne
- Uitstekend
- Origine
- Zuid-Amerikaans
- Leeftijd
- 25-30
- Haarkleur
- Zwart
- Cupmaat
- C
- Lengte
- 1.60 m - 1.70 m
- Lichaamsbouw
- Mollig
- Duur van bezoek
- 60 minuten
- Dag
- Dinsdag
- Link naar advertentie
- https://www.kinky.nl/advertenties/6523844-lixx
- Totale kosten (in euro)
- 160
- Algemene beoordeling
- 4,00 ster(ren)
Vandaag maar eens een dame geprobeerd waar ik geen enkele recensie van kon vinden.
Ik vond dat deze donkere Colombiaanse er op sommige foto's wel lekker uitzag en de mogelijkheden voor de gevraagde prijs, waren niet mis.
Viel zeker niet tegen moet ik zeggen.
Ze heeft een mooi koppie en is lekker mollig met alles op de goede plek.
Een zalige kont om tegen aan te kletsen.
Ze spreekt redelijk Engels en is een vrolijke meid in de omgang.
Ik kon douchen voor en na de actie, dat was ook erg prettig.
Pijpen zonder condoom doet ze zeer verdienstelijk, zonder handjes en ze kijkt je aan met die mooie bruine kijkers.
Tijdens het beffen genoot ze echt, kwam uiteindelijk kletsnat klaar en vond dat papi het goed gedaan had.
Ik werd nog een tijdje zalig gepijpt alvorens het condoom er om ging.
Diverse standjes geneukt, doggy was erg lekker, tegen die mega zachte kont aan, daar moest ik me flink inhouden.
Zoenen stelde weinig voor en tongzoenen al helemaal niet, kan zijn dat dit aan het leeftijdsverschil ligt.
Al met al niet gek, ik ging er met een 4 sterren gevoel vandaan, maar ik had aan 3 kwartier echter ook genoeg gehad.
Ik vond dat deze donkere Colombiaanse er op sommige foto's wel lekker uitzag en de mogelijkheden voor de gevraagde prijs, waren niet mis.
Viel zeker niet tegen moet ik zeggen.
Ze heeft een mooi koppie en is lekker mollig met alles op de goede plek.
Een zalige kont om tegen aan te kletsen.
Ze spreekt redelijk Engels en is een vrolijke meid in de omgang.
Ik kon douchen voor en na de actie, dat was ook erg prettig.
Pijpen zonder condoom doet ze zeer verdienstelijk, zonder handjes en ze kijkt je aan met die mooie bruine kijkers.
Tijdens het beffen genoot ze echt, kwam uiteindelijk kletsnat klaar en vond dat papi het goed gedaan had.
Ik werd nog een tijdje zalig gepijpt alvorens het condoom er om ging.
Diverse standjes geneukt, doggy was erg lekker, tegen die mega zachte kont aan, daar moest ik me flink inhouden.
Zoenen stelde weinig voor en tongzoenen al helemaal niet, kan zijn dat dit aan het leeftijdsverschil ligt.
Al met al niet gek, ik ging er met een 4 sterren gevoel vandaan, maar ik had aan 3 kwartier echter ook genoeg gehad.