stuur maar een foto vanuit het pashokje!Neem me favo DVP wel mee shoppen, kan ik het meteen beoordelen O wacht ff, doen we op dit moment al
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
Registrerenstuur maar een foto vanuit het pashokje!Neem me favo DVP wel mee shoppen, kan ik het meteen beoordelen O wacht ff, doen we op dit moment al
Privé berichtje ontvangen kan enkel zeggen wauw de rest hou ik voor mij zeJazeker. Volgende keer een van jouw witte aandoen
Bij deze. De rest vind je in uw privéberichtjes
Nu heb je me wel ff genoeg getagd voor vandaag he meneertje
Doe maar nietstuur maar een foto vanuit het pashokje!
Moet ik wel aan toevoegen dat als oud-veiligheidskundige... de juiste selectie van aangepaste werkkledij me een vertrouwd werkterrein is!Deze hele discussie gaat voorbij aan het feit dat sexy lingerie voor een DVP niets anders is dan werkkleding , doe je je vaste automonteur soms een nieuwe overall cadeau bij een APK keuring ? of je tandarts een doos mondmaskers ? Die mensen zien je al aankomen , dan denken ze dat je niet goed bij je hoofd bent
Als je je vaste DVP nu echt een plezier wil doen dan geef je haar een lekker lichte katoenen joggingpak van de C&A cadeau om lekker in haar vrije tijd op de bank te kunnen hangen en tv te kijken zoals ieder mens als de werkdag er op zit
Een aantal jaar geleden stuurde één van m'n favoriete dames me inderdaad een foto hoe ze naakt op de bank lag... TV te kijken...Deze hele discussie gaat voorbij aan het feit dat sexy lingerie voor een DVP niets anders is dan werkkleding , doe je je vaste automonteur soms een nieuwe overall cadeau bij een APK keuring ? of je tandarts een doos mondmaskers ? Die mensen zien je al aankomen , dan denken ze dat je niet goed bij je hoofd bent
Als je je vaste DVP nu echt een plezier wil doen dan geef je haar een lekker lichte katoenen joggingpak van de C&A cadeau om lekker in haar vrije tijd op de bank te kunnen hangen en tv te kijken zoals ieder mens als de werkdag er op zit
Zelf doe ik dat idd alleen bij m'n favoriete dames! En die dames dragen dat dan graag voor jou hoor, geen probleem!Ik denk een leuk idee om een cadeautje te kopen als je vaker komt bij een DVP. Ik denk dat het altijd gewaardeerd wordt. Wel vind ik dat cadeaus onvoorwaardelijk moeten zijn. Dus, geen extra diensten verwachten en ook niet verwachten dat ze het de volgende keer zal dragen of exclusief zal dragen. Doet ze het wel mooi, maar doet ze het niet, dat moet ook prima zijn. Mijn ervaring is wel dat maten inschatten soms best lastig is. Dus, bonnetje misschien ook geven.
Sorry, heb daar eigenlijk nooit bij stilgestaan.Zelf doe ik dat idd alleen bij m'n favoriete dames! En die dames dragen dat dan graag voor jou hoor, geen probleem!
Voor duurdere lingerie laat je haar best zelf naar een lingeriezaak gaan om te passen... zodat je zeker bent dat het past... én dat zij er zich ook goed bij voelt!
Je kan daarvoor bijv. een budget afspreken
Zal ik zeker doen zeLet op! Als je zelf zo'n body koopt... zorg dan wel dat je de juiste maat selecteert.
Anders komt die meid nog problemen!
Bekijk bijlage 35582
Heb dan liever een foto van de dame in een joggingpak op de bank?Een aantal jaar geleden stuurde één van m'n favoriete dames me inderdaad een foto hoe ze naakt op de bank lag... TV te kijken...
Misschien toch wel een goed idee zo'n joggingpak!
Het heeft wel wat op deze manier ...Let op! Als je zelf zo'n body koopt... zorg dan wel dat je de juiste maat selecteert.
Anders komt die meid nog problemen!
Bekijk bijlage 35582
Vertel dat aan ome aad!Heb dan liever een foto van de dame in een joggingpak op de bank?
Ik weet wel wat ik zou kiezen ...
Moet je toch ook eens doen de dvp zullen dat zeker geweldig vinden en dat maakt het leuk voor jullie beideIk heb nog geen lingerie cadeau gedaan aan een DvP. Wel schoenen en jurken.
Dat viel telkens wel goed.
Ik ben een praktisch mens , al dat zijde en satijn met haakjes en knoopjes wat al kapot scheurt als je er naar kijkt is niets voor mij , een joggingpak heb je in drie seconden uitgetrokken en op een hoop gegooid en dan ben je klaar voor de actieVertel dat aan ome aad!
Hey Marco, als lingerie lover vind ik dit zoooo leuk! Alleen het gedacht al dat een klant speciaal voor mij naar de winkel ging vind ik fantastisch.Wellicht hebben velen onder ons dit al wel eens -of veel meerdere keren- gedaan: sexy lingerie gekocht voor je favoriete dame. Zelf moet ik bekennen dat ik vast wel meehelp die hele industrie recht te houden!
Dus wat denken jullie ervan? En wat is de mening van de dames? Vinden die dat hoegenaamd wel leuk? Want zij moet dat dan natuurlijk ook weer dragen bij een volgende bezoek... of is het net spannend, een vreemde man die je pikante lingerie cadeau doet?
Zelf ben ik alvast een enthousiaste fan van sexy, uitdagende lingerie, bij voorkeur mét jaretelles en daarbij horende high heels. En ook wel van sexy zwarte kimono's! Pikante lingerie kopen voor je favoriete dame... voor mij hoort het er gewoon bij!
Latex? Dat heb ik zelf nog niet gedaan...Hey Marco, als lingerie lover vind ik dit zoooo leuk! Alleen het gedacht al dat een klant speciaal voor mij naar de winkel ging vind ik fantastisch.
Het is voor mij ook een leuke manier om nieuwe dingen te ontdekken. Zo heb ik door een klant onlangs echte latex leren kennen. In alle eerlijkheid vond ik dit voordien te duur. Maar ik ben nu verknocht...
Trouwens... mooie vrouwen én sexy lingerie... ben ik al meteen verkocht!Hey Marco, als lingerie lover vind ik dit zoooo leuk! Alleen het gedacht al dat een klant speciaal voor mij naar de winkel ging vind ik fantastisch.
Het is voor mij ook een leuke manier om nieuwe dingen te ontdekken. Zo heb ik door een klant onlangs echte latex leren kennen. In alle eerlijkheid vond ik dit voordien te duur. Maar ik ben nu verknocht...
Vond het verrassend leuk! Precies een tweede huid. Lekker strak en glanzend.Latex? Dat heb ik zelf nog niet gedaan...
Je brengt me op nieuwe ideeën!
Welke kleuren vind je dan leuk?Vond het verrassend leuk! Precies een tweede huid. Lekker straks en glanzend.
Das mooi gezegd je maakt me warm @Lisa Lefèvre om met jou eens te datenHey Marco, als lingerie lover vind ik dit zoooo leuk! Alleen het gedacht al dat een klant speciaal voor mij naar de winkel ging vind ik fantastisch.
@bwc22 alle ben blij dat ge snapt dat ge met alles moogt lachen hoewel dat ik die niet grappig vindt maar goed het is hoe je dat zelf insinueert hèDas mooi gezegd je maakt me warm @Lisa Lefèvre om met jou eens te daten
Zwart is wel knap. Maar heb nu een khaki leger pakje op oog. Dus ik denk dat alles wel knap isWelke kleuren vind je dan leuk?
Hihi Oke Kokske altijd welkomDas mooi gezegd je maakt me warm @Lisa Lefèvre om met jou eens te daten