Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenChampagne, Cava, Neuhaus, mooie attenties, de dvp lekker verwennenJa voor mij ook: champagne Vranken-Pommery en chocolaatjes Neuhaus!
Ik wil er graag een voor je kopen.Krijg de laatste tijd alleen leuke spulletjes via Twitter van personen die nog nooit een afspraak hebben gemaakt, meestal zie ik wat leuks, plaats een foto en krijg ik verzoek om een tikkie. Daardoor heb ik 2 hele leuke bodystockings en 3 jurkjes kunnen aanschaffen in zeer korte tijd. De heren krijgen natuurlijk wel een exclusieve foto van moi in dat jurkje of iets anders.
Gewoon zo in de hand was de laatste keer zeker 5 jaar geleden ( als het al niet langer is ), volgens mij waren dat kousen Was ik natuurlijk hartstikke blij mee!
Wel wat ik verkies en al enkele cadeau heb gedaanMaar het topic was natuurlijk wel "lingerie"
Laat ons eens zien wat jij zoal uitkiest...
Nou, moeten we de heren maar eens aanmoedigen om bij een volgend bezoekje een leuk lingerie setje mee te brengen!Krijg de laatste tijd alleen leuke spulletjes via Twitter van personen die nog nooit een afspraak hebben gemaakt, meestal zie ik wat leuks, plaats een foto en krijg ik verzoek om een tikkie. Daardoor heb ik 2 hele leuke bodystockings en 3 jurkjes kunnen aanschaffen in zeer korte tijd. De heren krijgen natuurlijk wel een exclusieve foto van moi in dat jurkje of iets anders.
Gewoon zo in de hand was de laatste keer zeker 5 jaar geleden ( als het al niet langer is ), volgens mij waren dat kousen Was ik natuurlijk hartstikke blij mee!
Nou, zie enkele héél leuke witte setjes!Wel wat ik verkies en al enkele cadeau heb gedaan
Nou, moeten we de heren maar eens aanmoedigen om bij een volgend bezoekje een leuk lingerie setje mee te brengen!
idd en van een wit setje heb ik in ruil een mooie foto gekregen maar die houd ik voor me zelf hoor ik heb al ideeën voor mijn volgend afspraakje met die dvpNou, zie enkele héél leuke witte setjes!
Ik wil er graag een voor je kopen.
waar kan ik je ontmoeten?
Heb er nog andere op het oog hoor maar ik wil dit hier nog niet prijs geven kwestie van de dvp nog te kunnen verrassenNou, zie enkele héél leuke witte setjes!
En @Belle kan dit wel bevestigenWel wat ik verkies en al enkele cadeau heb gedaan
Das waar rood zou daar ook niet op mis staan ze
Alleen moet ik nog wachten op enkele foto's van de dvp in kwestieEn dit is ook eentje dat ik al cadeau heb gedaan
Zoals ik al zei niet enkel wit
En het 2de is het witte setje dat ik haar op de laatste date gegeven hebMaar dit is mijn favoriete heb de dvp in kwestie daarmee op foto gezien nog niet in RL maar dat zal nog wel gebeuren
de body?En het 2de is het witte setje dat ik haar op de laatste date gegeven heb
Jazeker. Volgende keer een van jouw witte aandoenEn @Belle kan dit wel bevestigen
Bij deze. De rest vind je in uw privéberichtjesAlleen moet ik nog wachten op enkele foto's van de dvp in kwestie
Mooie gele body! Zeker weten!Jazeker. Volgende keer een van jouw witte aandoen
Bij deze. De rest vind je in uw privéberichtjes
Nu heb je me wel ff genoeg getagd voor vandaag he meneertje
Oké lieve schat bedankt hoor had je nu niet moeten doen hoor zotje. en ik zal je niet meer taggen ze mijn dag kan niet meer stukJazeker. Volgende keer een van jouw witte aandoen
Bij deze. De rest vind je in uw privéberichtjes
Nu heb je me wel ff genoeg getagd voor vandaag he meneertje
Uhu zeker weten ik weet wel wat kiezenMooie gele body! Zeker weten!