Lingerie kopen voor je favoriete dame

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Krijg de laatste tijd alleen leuke spulletjes via Twitter van personen die nog nooit een afspraak hebben gemaakt, meestal zie ik wat leuks, plaats een foto en krijg ik verzoek om een tikkie. Daardoor heb ik 2 hele leuke bodystockings en 3 jurkjes kunnen aanschaffen in zeer korte tijd. De heren krijgen natuurlijk wel een exclusieve foto 😉 van moi in dat jurkje of iets anders.

Gewoon zo in de hand was de laatste keer zeker 5 jaar geleden ( als het al niet langer is ), volgens mij waren dat kousen 🤔 Was ik natuurlijk hartstikke blij mee!

Krijg de laatste tijd alleen leuke spulletjes via Twitter van personen die nog nooit een afspraak hebben gemaakt, meestal zie ik wat leuks, plaats een foto en krijg ik verzoek om een tikkie. Daardoor heb ik 2 hele leuke bodystockings en 3 jurkjes kunnen aanschaffen in zeer korte tijd. De heren krijgen natuurlijk wel een exclusieve foto 😉 van moi in dat jurkje of iets anders.

Gewoon zo in de hand was de laatste keer zeker 5 jaar geleden ( als het al niet langer is ), volgens mij waren dat kousen 🤔 Was ik natuurlijk hartstikke blij mee!
Ik wil er graag een voor je kopen.
waar kan ik je ontmoeten?

Maar het topic was natuurlijk wel "lingerie"
Laat ons eens zien wat jij zoal uitkiest...
Wel wat ik verkies en al enkele cadeau heb gedaan

Bijlagen

• 346DC148-A7FF-487A-9262-CEA66D8398F0.png
    346DC148-A7FF-487A-9262-CEA66D8398F0.png
    424 KB · Weergaven: 15
  • A62500B2-85D5-4A58-9029-38C40D95CAE2.png
    A62500B2-85D5-4A58-9029-38C40D95CAE2.png
    447 KB · Weergaven: 13
  • 2876566C-5B2A-4851-8204-E841CAC31B8F.png
    2876566C-5B2A-4851-8204-E841CAC31B8F.png
    363,4 KB · Weergaven: 14
  • 407F6772-D9F5-4C12-B71C-A9BCDAFA3EAC.png
    407F6772-D9F5-4C12-B71C-A9BCDAFA3EAC.png
    309,3 KB · Weergaven: 14

Nou, moeten we de heren maar eens aanmoedigen om bij een volgend bezoekje een leuk lingerie setje mee te brengen!

Nou, moeten we de heren maar eens aanmoedigen om bij een volgend bezoekje een leuk lingerie setje mee te brengen!
Nou, zie enkele héél leuke witte setjes!
idd en van een wit setje heb ik in ruil een mooie foto gekregen maar die houd ik voor me zelf hoor ik heb al ideeën voor mijn volgend afspraakje met die dvp

Om eerlijk te zijn, is lingerie misschien wel een extra, maar focus ik er nooit op.

Bij van die zachte, fluwelen dingetjes is het wel spannend om uit te pakken, maar ik ben er eigenlijk nooit direct mee bezig.

Veel te afgeleid door gezicht en lijf van de dame zelf meestal.

Ik denk wel dat ik later zou denken: Dit klopte niet helemaal als iemand met een slobber-trui de deur zou open doen, maar lingerie valt voor mij toch onder de attributen en het gaat me eigenlijk altijd vooral om het meisje zelf.

Net zoals ik alles wat maar in de richting van sm hint unaniem ronduit lachwekkend vind (alles van leer eigenlijk), zo zal een dame waar ik niet echt op val met exquisite lingerie me toch niet over de streep trekken.

Dus het is in mijn geval een ongemerkte extra.

Bijlagen

• 20220217_161307.jpg
    20220217_161307.jpg
    142 KB · Weergaven: 63
Jazeker. Volgende keer een van jouw witte aandoen🤭

Bij deze. De rest vind je in uw privéberichtjes 😋
Nu heb je me wel ff genoeg getagd voor vandaag he meneertje 😋
Oké lieve schat 🥰 bedankt hoor had je nu niet moeten doen hoor zotje. 🤪🤪😂en ik zal je niet meer taggen ze 🥰 mijn dag kan niet meer stuk 🥳🥳🥳

Laatst bewerkt:
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan