In tegenstelling tot andere keren ben ik afgelopen vrijdag een keer in de avond naar Lindsey geweest. Ik voelde me eerlijk gezegd wel een beetje bezwaard, want dan heeft ze er al een hele dag op zitten. Maar ja, noem me hypocriet ik wilde haar toch graag bezoeken en eerder paste niet in mijn agenda.
Het was lekker rustig op de weg en ik kwam dan ook prima op tijd aan bij dit mooie privéhuis. Eenmaal binnen moest ik even op Lindsey wachten, maar dat is helemaal geen straf in de gezellige "huiskamer".
Ik moest in mezelf lachen toen ik Marscha in de achtergrond via de telefoon instructies hoorde geven over het bakken van een biefstuk. Dat kan ook alleen in dit privéhuis. De gemoedelijke sfeer werkt aanstekelijk!
Niet veel later kwam Lindsey mij halen en tijdens het afrekenen bedankte ik Marsha voor de goede aanwijzingen voor het bakken van een biefstuk. Misschien toch maar eens zelf de keuken in
Lindsey liep vooruit de trap op in een mooi zwart jurkje. Eenmaal op de kamer was het direct een gezellige boel. Ze was verrast dat ik er was, maar zoals ik al eerder schreef, als het goed bevalt, dan kom ik graag terug natuurlijk.
Lindsey weet wel wat gezelligheid is, je kunt lekker met haar praten en ook heerlijk lachen. Tijdens het opfrissen bij de wastafel waar ze mij ook lekker waste, kon ik eens goed naar haar kijken.
Ze heeft mooie sprankelende ogen, een open gezicht en een prachtige bos haar. Alleen zeggen dat het een mooie meid is doet haar te kort. Het is het totaal plaatje wat haar zo leuk maakt.
Ik mocht lekker op bed gaan liggen en genoot van haar zachte lichaam terwijl ik haar streelde. Ze kwam lekker met haar borsten boven mij hangen en masseerde mijn lichaam zachtjes met haar borsten. Heerlijk sensueel, rustig en zacht zoals ik het graag heb.
Inmiddels was ik lekker hard geworden en wat volgde kan ik niet anders beschrijven dan een fenomenale blow job. Af en toe kijkt ze me aan met die pret oogjes en ik geniet volop! Ik moet af en toe echt vechten om niet klaar te komen.
Ze komt even lekker naast me liggen en vraagt wat gaan we doen? Ik vraag of ik haar mag beffen en dat vindt ze goed. Ik streel haar lichaam, zuig zachtjes aan haar tepels en kus mij een weg richting haar lekkere poes. Wat is dat toch lekker zo'n mooie vrouw te mogen beffen.
Het condoom gaat erom en ik vraag of ik haar missio mag neuken. Ook dit is weer heerlijk. Ze is lekker actief en dat maakt de seks alleen maar lekkerder. Ik ben inmiddels zo geil en ze vraagt of ik het in doggy af wil maken.
Terwijl ik haar lekker vast pak, stoot ik rustig tegen haar billen. Het tempo gaat iets omhoog en niet veel later volgt mijn hoogtepunt. Pfew, wat heerlijk
Mijn derde date met Lindsey is een feit. Wat een geluk dat ik deze dame nog net op het einde van het jaar heb mogen ontmoeten. Want dit soort dates zijn niet vanzelfsprekend. Ik heb voldoende ervaring om dat op waarde te kunnen schatten. Dit soort dames koester ik. Dit soort dames ben ik dankbaar.
Vanuit een gemeend en goed hart, dankjewel lieve Lindsey. Ik wens je een prachtig 2025 en kom snel weer bij je langs