Recensie Carmen (Roe), Antwerpen, Vingerlingstraat 12/2 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

damestester

Vaste klant
174
16/06/23
339
89
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
20 minuten
Shift
Avond/Nacht
Dag
Zaterdag
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Carmen is 19 jaar en werkt nog maar een week of twee als hoer. Ze vindt het werk ok. Carmen is echt een schat, lief en beleefd. Ze zegt te pas en te onpas "sorry" (als m'n lul uit haar kutje floept bv). Ze kan erg weinig Engels, dus het is wat lastig om te communiceren maar er is echt wel een click. "beautiful boy" noemt ze me, die is nieuw!

Carmen is vrij lang (1m65), met echt prachtige lange benen, lang zwart haar, een erg mooi gezicht, alles naturel en geen tattoos. Haar kont is lekker, het enige dat niet mooi aan haar is zijn haar tieten. Die hangen al heel erg en zijn slap, sneu voor zo'n jong meid. Ze heeft een beetje dik kutje, lekker.

Ze gaat tegen me aan liggen en maakt m'n lul met haar hand stijf. Ze zegt eerst nog "tell me, when suck or fuck". Pijpen was ok. Neuken is lekker hoor, zo'n mooi uitzicht. Ik mag haar heel hard en heel lang neuken, echt geil zo'n mooie jonge meid. Haar kutje is wel niet erg strak. Ze trekt me nog een tijdje af. Daarna wenst ze me nog "luck in the rest of my life".

Echt een lieve topper, allemaal een keetje uitproberen maar wel lief zijn!

Ben er net ook bij geweest. Een ongelooflijk lief meisje maar wel nog zeer onervaren, dat is meer dan duidelijk.

Ze gebruikte iets te kleine condooms bij me en was er ook heel onhandig mee. Ik moest dus zeer voorzichtig zijn zodat hij niet zou affloepen. Dit zorgde er dan wel weer voor dat ik lekker lang en intens rustig kon doorgaan.

Terug
Bovenaan Onderaan