mistertiger
Newbie
- Intiem
- 5,00 ster(ren)
- Pijpen
- 4,00 ster(ren)
- Zoenen
- 4,00 ster(ren)
- Tongzoenen
- 4,00 ster(ren)
- Extra's
- Pijpen zonder condoom
- Gesproken taal
- Nederlands
- Roker
- Nee
- Algehele Hygiëne
- Uitstekend
- Origine
- West-Europees
- Leeftijd
- 18-25
- Haarkleur
- Donkerblond
- Lengte
- 1.70 m - 1.80 m
- Lichaamsbouw
- Slank
- Duur van bezoek
- 30 minuten
- Link naar advertentie
- https://www.maisonmonty.nl/portfolio-item/lindsey/
- Totale kosten (in euro)
- 80
- Algemene beoordeling
- 5,00 ster(ren)
Ik kende Lindsey al een tijdje van een paar jaar terug. Gelukkig is ze weer terug op haar oude plekje in Rijswijk.
Lindsey is een knap halfbloedje van Nederlands en Surinaams bloed. Toen ik belde, waren er al veel boekingen, maar ik kon later in de middag terecht.
Ook vandaag zag ze er weer prachtig uit. Ze heeft echt een modellenlook, het type boothbabe /pitspoes.
Lindsey was erg lief en spontaan. Ze is altijd geïnteresseerd en je kan goed met haar lachen.
We begonnen met een heerlijke zoensessie. Daarna begon Lindsey mij lekker te zuigen. Het is dan al moeilijk om niet vroegtijdig klaar te komen,
Hierna hebben we verschillende standjes gedaan. Ze heeft een heerlijke kont. Het uitzicht tijdens doggy is dan ook geweldig. In missionarishouding heb ik het afgemaakt, waarbij je heerlijk het tempo opvoert.
Lindsey kreunt lekker mee.
Het pijpen zonder condoom is 35 euro extra.
Groot herhalingsgevaar ! Relatief goedkoop.
Lindsey is een knap halfbloedje van Nederlands en Surinaams bloed. Toen ik belde, waren er al veel boekingen, maar ik kon later in de middag terecht.
Ook vandaag zag ze er weer prachtig uit. Ze heeft echt een modellenlook, het type boothbabe /pitspoes.
Lindsey was erg lief en spontaan. Ze is altijd geïnteresseerd en je kan goed met haar lachen.
We begonnen met een heerlijke zoensessie. Daarna begon Lindsey mij lekker te zuigen. Het is dan al moeilijk om niet vroegtijdig klaar te komen,
Hierna hebben we verschillende standjes gedaan. Ze heeft een heerlijke kont. Het uitzicht tijdens doggy is dan ook geweldig. In missionarishouding heb ik het afgemaakt, waarbij je heerlijk het tempo opvoert.
Lindsey kreunt lekker mee.
Het pijpen zonder condoom is 35 euro extra.
Groot herhalingsgevaar ! Relatief goedkoop.
Lindsey – Onze kamers | Privéhuis Maison Monty Den Haag (Rijswijk)
www.maisonmonty.nl
Laatst bewerkt: