Recensie Lindsey - Maison Monty - Rijswijk 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Hey lieverd,

Om even duidelijkheid te scheppen; Ik ben tijdelijk gestopt.

Echter zou ik graag willen dat jij je recensie verwijderd of veranderd (mits je eerder een date met me hebt gehad), dit zorgt namelijk voor verwarring over m'n aanwezigheid maar ook misinformatie omtrent PZC, wat niet bij je benoemde prijs inbegrepen zit. Het is de bedoeling dat ik terug kom, maar om teleurstellingen te voorkomen geef ik nog geen datum.

In tussentijd hoop ik dat jullie hele leuke, fijne en gezellige dates hebben met m'n collega's.

Xxx Lindsey

Laatst bewerkt door een moderator:
Hey lieverd,

Om even duidelijkheid te scheppen; Ik ben tijdelijk gestopt.

Echter zou ik graag willen dat jij je recensie verwijderd of veranderd (mits je eerder een date met me hebt gehad), dit zorgt namelijk voor verwarring over m'n aanwezigheid maar ook misinformatie omtrent PZC, wat niet bij je benoemde prijs inbegrepen zit. Het is de bedoeling dat ik terug kom, maar om teleurstellingen te voorkomen geef ik nog geen datum.

In tussentijd hoop ik dat jullie hele leuke, fijne en gezellige dates hebben met m'n collega's.

Xxx Lindsey
Hi Lindsay,

Qua dates lukt het prima met je collega's, nog bij Larissa geweest zoals je aangaf en hopelijk komt onze trio er zsm dan :p

Grt Ko

Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
90 minuten
Dag
Vrijdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/8328893-lindsey
Totale kosten (in euro)
300
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Wie schetste mijn verbazing toen ik zomaar opeens mijn verloren gewaande Lindsey terugvond, in de Salon in Alphen! Meteen afgesproken, en ze was mooier en liever dan ooit, en nog steeds de supertop in haar beroepsmatige vaardigheden 😊.

Maar het was vooral heerlijk om elkaar terug te zien en dat uitgebreid te vieren!
Het heerlijke zoenen en knuffelen maakte het eigenlijk gewoon vrijen met een vriendinnetje, maar dan wel eentje met bijzondere toverkunsten! Wat ze met haar mond allemaal kan doen…

De tijd vloog voorbij, en een uitgebreid vervolg staat uiteraard gepland.
Zo wordt het toch nog een fantastisch jaar!

Terug
Bovenaan Onderaan