Johnny Walk
Meubelstuk
Stel je ff 20 mods aan?
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenWordt dat ook snel een knelpuntberoep!Stel je ff 20 mods aan?
Neen!Krijgen ze betaald dan?
Dan is het geen beroepNeen!
Die doen het dus alvast niet 'enkel voor het geld'!Dan is het geen beroep
Niet als ze nog nooit een dvp bezocht hebben.Die beggineling heeft toch wel 1 ervaring met een dvp gehad die hij kan beschrijven?
Nou die paar uitzonderingen maken de regels nietNiet als ze nog nooit een dvp bezocht hebben.
De enige reden dat ikzelf geen recensie heb geschreven is in dit geval omdat ik de dame in kwestie nog niet heb gevraagd of ze het zelfs wel wil. In de tijd op hookers had ik wel wat geschreven maar dat is op dit forum niet relevant aangezien die ervaringen van 11-12 jaar geleden zijn. Zolang ben ik uit deze wereld geweest als klant zijnde maar heb er altijd nog met één been ingestaan als man van een dvp.
Daar heb je dan weer gelijk in. Van die lurkers heeft niemand wat aan.Niks mis met beginnelingen die (enkele) vragen stellen hoor!
Maar... sommigen houden dat dus jaaaaren vol! Zonder zelf ook maar één leuke ervaring te delen! Tsja...
Ik ben even benieuwd waarom je het haar eerst zo nodig wil vragen of ze toestemming geeft tot het plaatsen van een recensie?De enige reden dat ikzelf geen recensie heb geschreven is in dit geval omdat ik de dame in kwestie nog niet heb gevraagd of ze het zelfs wel wil.
Iets met respect...?Ik ben even benieuwd waarom je het haar eerst zo nodig wil vragen of ze toestemming geeft tot het plaatsen van een recensie?
De meeste dames zullen niet om een recensie staan te springen tenzij deze enorm lovend is, maar zolang je met respect over haar schrijft en geen privacygevoelige informatie deelt, dan zie ik niet direct reden om het zonder haar toestemming wel te doen.
Ik snap dat dit mijn beleving is, dus mocht je hier anders in staan dan respecteer ik dat, maar ik vind het wel zonde als dergelijke redenen ertoe leiden dat mogelijk waardevolle recensies nooit geschreven worden.
Precies what Johnny zei, gewoon puur uit respect.Ik ben even benieuwd waarom je het haar eerst zo nodig wil vragen of ze toestemming geeft tot het plaatsen van een recensie?
Ieder heeft zo zijn eigen mening daarover. Vroeger dacht ik ook zoals jou, maar ben er compleet mee veranderd.Ik ben het daar niet mee eens.
Ik vind niet dat je het hoeft te vragen, het is anders als je al weet, dat de dame geen recensies wil.
Ja, dat is een open deur, maar dan verwacht ik geen slechtere recensies meer.Kan ieder voor zich zelf bepalen of ie dat vraagt aan dame
Toestemming vragen? Moet je zeker niet doen!Ik ben het daar niet mee eens.
Ik vind niet dat je het hoeft te vragen, het is anders als je al weet, dat de dame geen recensies wil.
In meer dan 40 jaren nog nooit één tegen gekomen die me verbood een recensie over haar te schrijven.Toestemming vragen? Moet je zeker niet doen!
Maar... als zij bijvoorbeeld uitdrukkelijk meldt dat ze liever geen recensies wil... respecteer je dat gewoon!
Of proberen de DVP onder radar te houdenMannen die er geen schrijven, hebben volgens mij gewoon geen zin om er te schrijven .
Commentaar geven op anderen blijkbaar ...Wie geen zin heeft om recensies te schrijven... doet dat dan maar niet...
Maar... wat doe je dan op een 'GirlsReview' forum?
Ja! Overal vragen stellen... maar 'de goeie' lekker voor jezelf houden!Of proberen de DVP onder radar te houden
En de WHEM vol stouwenCommentaar geven op anderen blijkbaar ...
Nu, ja... tot daar toe. Daar dient WHEM dan ook voor.En de WHEM vol stouwen