Limiet aantal recensies van een gebruiker over één dvp

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Die beggineling heeft toch wel 1 ervaring met een dvp gehad die hij kan beschrijven?
Niet als ze nog nooit een dvp bezocht hebben.

De enige reden dat ikzelf geen recensie heb geschreven is in dit geval omdat ik de dame in kwestie nog niet heb gevraagd of ze het zelfs wel wil. In de tijd op hookers had ik wel wat geschreven maar dat is op dit forum niet relevant aangezien die ervaringen van 11-12 jaar geleden zijn. Zolang ben ik uit deze wereld geweest als klant zijnde maar heb er altijd nog met één been ingestaan als man van een dvp.

Niet als ze nog nooit een dvp bezocht hebben.

De enige reden dat ikzelf geen recensie heb geschreven is in dit geval omdat ik de dame in kwestie nog niet heb gevraagd of ze het zelfs wel wil. In de tijd op hookers had ik wel wat geschreven maar dat is op dit forum niet relevant aangezien die ervaringen van 11-12 jaar geleden zijn. Zolang ben ik uit deze wereld geweest als klant zijnde maar heb er altijd nog met één been ingestaan als man van een dvp.
Nou die paar uitzonderingen maken de regels niet

De enige reden dat ikzelf geen recensie heb geschreven is in dit geval omdat ik de dame in kwestie nog niet heb gevraagd of ze het zelfs wel wil.
Ik ben even benieuwd waarom je het haar eerst zo nodig wil vragen of ze toestemming geeft tot het plaatsen van een recensie?

De meeste dames zullen niet om een recensie staan te springen tenzij deze enorm lovend is, maar zolang je met respect over haar schrijft en geen privacygevoelige informatie deelt, dan zie ik niet direct reden om het zonder haar toestemming wel te doen.
Ik snap dat dit mijn beleving is, dus mocht je hier anders in staan dan respecteer ik dat, maar ik vind het wel zonde als dergelijke redenen ertoe leiden dat mogelijk waardevolle recensies nooit geschreven worden.

Ik ben even benieuwd waarom je het haar eerst zo nodig wil vragen of ze toestemming geeft tot het plaatsen van een recensie?

De meeste dames zullen niet om een recensie staan te springen tenzij deze enorm lovend is, maar zolang je met respect over haar schrijft en geen privacygevoelige informatie deelt, dan zie ik niet direct reden om het zonder haar toestemming wel te doen.
Ik snap dat dit mijn beleving is, dus mocht je hier anders in staan dan respecteer ik dat, maar ik vind het wel zonde als dergelijke redenen ertoe leiden dat mogelijk waardevolle recensies nooit geschreven worden.
Iets met respect...?

Toestemming vragen? Moet je zeker niet doen!
Maar... als zij bijvoorbeeld uitdrukkelijk meldt dat ze liever geen recensies wil... respecteer je dat gewoon!
In meer dan 40 jaren nog nooit één tegen gekomen die me verbood een recensie over haar te schrijven.
Omgekeerd ook niet meegemaakt, geen enkele vroeg om er wel één te schrijven .

Mannen die er geen schrijven, hebben volgens mij gewoon geen zin om er te schrijven .

Terug
Bovenaan Onderaan