even niet wandelen ivm spannende privé ontwikkelingen.

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik ben ooit 20 jaar getrouwd geweest met een dame die ik als DVP had leren kennen, samen hebben we 2 kinderen opgevoed die nu de deur uit zijn.

Soms helaas, en soms o my god, love my life is great, wederom aan de wandel.
Beide is fijn en laat je niets aanpraten, DVP's zijn ook maar gewoon mensen en in mijn ervaring is het heel goed mogelijk om daar een serieuze relatie mee op te bouwen

Exact.

Ik heb haar zo leren kennen en vind dat geen enkel probleem. Ik was/ben wandelaar, zij heeft het werk kortstondig gedaan.

Het is wel apart dat we elkaar, minder dan een jaar geleden, zo ontmoet hebben.

Als ze had willen doorwerken had ik dat niet geaccepteerd en dat wilde ze zelf ook niet, dus toen dat duidelijk was ben ik er vol voor gegaan.

Met carnaval heb ik zelf niet zo veel, maar ik zou me kunnen voorstellen dat zij daar meer mee heeft.
Zal het eens vragen.

Anders wel apart dat ze juist nu de warmte en het feest van daar inruilt voor de kou hier.

Ik vind het stiekem wel best zo.

Ik was eigenlijk altijd meer van de ietwat verlegen maar bekwame Oost-Europese dames maar ben niet blind en qua looks zou mijn vriendin ook in haar geboorteland qua dames bij het top-segment horen waar @Wandelaar1982 naar verwijst.

Dat is geweldig, maar als zij niet hierheen kwam en ik daarheen ging, was ik, naast haar uitbundige karakter, met die looks en in schaarse kleding door de warmte, voor mijn gevoel wel echt een Europese vreemde eend in de bijt geweest.

Ik zie het al voor me. Een enorme feestende menigte, stikheet, een tikje gevaarlijk en dan een grote hoeveelheid atletische, jongere mannen die gedronken hebben en wild en ritmisch in haar buurt dansen.
Dan zou ik waarschijnlijk eerst wat stil worden, zij zou me geruststellen, een gast zou toch wat te dicht bij komen, hij zou wat proberen, er zou ruzie ontstaan.....nee, dan liever samen een wandeling door het park, carnaval via een stream kijken, drankje erbij.... ;)

Ok, en nu ben ik echt weg tot april.

Terug
Bovenaan Onderaan