even niet wandelen ivm spannende privé ontwikkelingen.

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik ben ooit 20 jaar getrouwd geweest met een dame die ik als DVP had leren kennen, samen hebben we 2 kinderen opgevoed die nu de deur uit zijn.

Soms helaas, en soms o my god, love my life is great, wederom aan de wandel.
Beide is fijn en laat je niets aanpraten, DVP's zijn ook maar gewoon mensen en in mijn ervaring is het heel goed mogelijk om daar een serieuze relatie mee op te bouwen

Exact.

Ik heb haar zo leren kennen en vind dat geen enkel probleem. Ik was/ben wandelaar, zij heeft het werk kortstondig gedaan.

Het is wel apart dat we elkaar, minder dan een jaar geleden, zo ontmoet hebben.

Als ze had willen doorwerken had ik dat niet geaccepteerd en dat wilde ze zelf ook niet, dus toen dat duidelijk was ben ik er vol voor gegaan.

Met carnaval heb ik zelf niet zo veel, maar ik zou me kunnen voorstellen dat zij daar meer mee heeft.
Zal het eens vragen.

Anders wel apart dat ze juist nu de warmte en het feest van daar inruilt voor de kou hier.

Ik vind het stiekem wel best zo.

Ik was eigenlijk altijd meer van de ietwat verlegen maar bekwame Oost-Europese dames maar ben niet blind en qua looks zou mijn vriendin ook in haar geboorteland qua dames bij het top-segment horen waar @Wandelaar1982 naar verwijst.

Dat is geweldig, maar als zij niet hierheen kwam en ik daarheen ging, was ik, naast haar uitbundige karakter, met die looks en in schaarse kleding door de warmte, voor mijn gevoel wel echt een Europese vreemde eend in de bijt geweest.

Ik zie het al voor me. Een enorme feestende menigte, stikheet, een tikje gevaarlijk en dan een grote hoeveelheid atletische, jongere mannen die gedronken hebben en wild en ritmisch in haar buurt dansen.
Dan zou ik waarschijnlijk eerst wat stil worden, zij zou me geruststellen, een gast zou toch wat te dicht bij komen, hij zou wat proberen, er zou ruzie ontstaan.....nee, dan liever samen een wandeling door het park, carnaval via een stream kijken, drankje erbij.... ;)

Ok, en nu ben ik echt weg tot april.

ik kom er vandaan zoals je weet ..maar ik vind carnaval vuuuurschrikkelijk..
dat ze allemaal eeuwige jeuk krijgen en te korte armen met die flauwekul
Als je er vandaan komt moet je de achtergrond begrijpen van carnaval ,beetje serieus ben ik niet ( maar het heeft oorspronkelijk te maken met het geloof ) en zo zijn we opgevoed al is de religie niet belangrijk meer

ze noemen het hier ook ' de vastenavond'..
begint officieel de 11e van de 11e al..dan zijn er cafés waar elk weekend wel iets te doen is..
mijn neef zit ook in zo'n band..loopt met de grote trommel in de optocht..reperteren een heel jaar..
en eerlijk is eerlijk ze spelen best goed die gasten..
begrijp me niet verkeerd..iedereen zijn ding..
hij begrijpt ook mijn liefhebberij van sportmotorfietsen niet..oftwel
'gij rij oe eigen nog wel een keer kapot op dat ding'..was laatst zijn uitspraak..
dus laat hij zichzelf lekker volgooien met Jägermeister en/of bier 5 dagen lang?..
hij moet alleen niet verwachten dat ik er ook zo insta..
net zo min dat ik hem een 1000cc opdring..
helder?

Ik kom oorspronkelijk uit Limburg en ik ga er elk jaar met Vastelaovend (Carnaval / Vastenavond voor de niet-linburgs-geletterden) weer terug naar mijn roots.

En ik ben zóóó blij dat er in Brabant ook Carnaval gevierd wordt en dat Breda en Den Bosch al die Hollanders van boven de rivieren opvangen die denken dat Carnaval om 'wijven scoren en neuken' draait.

Dan kan ik tenminste Vastelaovend vieren zoals het bedoeld is. 3 Dagen lang op een fatsoenlijke manier los, de goegemeente op de hak nemen, je socials weer doen, lachen, zingen, dansen, drinken (als je dat wilt), muziek maken.

Waarna 40 dagen vastentijd volgt. Je lichaam weer zuiveren, bezinnen, reflecteren.

het zit inmiddels hier in de regio ook vol met randstedelingen die daar hun flatje van 50m2 verkocht hebben ,en er hier een 2 onder 1 kap voor teruggekocht hebben..

die denken inderdaad 'effe' mee te doen met de traditie..
dwz zuipen en alles kan en mag ook bij de vrouwen (wrong)
en dan gaat het wel eens verkeerd ja..
ik heb een klant die een café runt in Bergen op Zoom ..die houd zn hart elk jaar vast..
en niet alleen voor de omzet van het bier..maar ook om te zorgen dat hij niet in de krant staat de dag erop..

Ik heb haar in dit jaar ook nooit naar klanten gevraagd en zij mij niet naar welke dames ik nog meer bezocht heb.
Dat klinkt zo bekend, beide wilde het niet weten maar ook de vrijheid hebben ....
En op de een of andere manier werkte dat, herken de signalen bij haar, maar heb mij er nooit slecht of boos over gevoeld. Het was voor mij meer een gerustelling like, die 20 min bj tot cim bij dat Chinese schatje is dus geen probleem.

ze noemen het hier ook ' de vastenavond'..
begint officieel de 11e van de 11e al..dan zijn er cafés waar elk weekend wel iets te doen is..
mijn neef zit ook in zo'n band..loopt met de grote trommel in de optocht..reperteren een heel jaar..
en eerlijk is eerlijk ze spelen best goed die gasten..
begrijp me niet verkeerd..iedereen zijn ding..
hij begrijpt ook mijn liefhebberij van sportmotorfietsen niet..oftwel
'gij rij oe eigen nog wel een keer kapot op dat ding'..was laatst zijn uitspraak..
dus laat hij zichzelf lekker volgooien met Jägermeister en/of bier 5 dagen lang?..
hij moet alleen niet verwachten dat ik er ook zo insta..
net zo min dat ik hem een 1000cc opdring..
helder?
Je komt uit Limburg vastenavond ,dat hoor je niet in Brabant , sommige uitspraken zijn toch weer verschillend ,maar t is bij alle 2 het bal der zotten
Ik kom oorspronkelijk uit Limburg en ik ga er elk jaar met Vastelaovend (Carnaval / Vastenavond voor de niet-linburgs-geletterden) weer terug naar mijn roots.

En ik ben zóóó blij dat er in Brabant ook Carnaval gevierd wordt en dat Breda en Den Bosch al die Hollanders van boven de rivieren opvangen die denken dat Carnaval om 'wijven scoren en neuken' draait.

Dan kan ik tenminste Vastelaovend vieren zoals het bedoeld is. 3 Dagen lang op een fatsoenlijke manier los, de goegemeente op de hak nemen, je socials weer doen, lachen, zingen, dansen, drinken (als je dat wilt), muziek maken.

Waarna 40 dagen vastentijd volgt. Je lichaam weer zuiveren, bezinnen, reflecteren.
Hier word tenminste beschreven hoe het is bedoeld ,en alle van boven de sloot blijf daar want die begrijpen er geen snars van 😅

om 12.48 uur gaf KR aan dat ze bijna door de douane is. als we even aannemen dat de dame niet aangehouden is voor smokkel van condooms, liggen die twee nu een beddentest te doen. Of ze zijn naar de bedden winkel voor een nieuw bed.
Met andere woorden. voorlopig zullen we niks van hem lezen. Hij heeft het druk, zeg maar.
😁

Terug
Bovenaan Onderaan