Algemeen Limburgse Wallen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Nee komen geen kosten bij, als je wil mag je natuurlijk drankjes voor de dames kopen maar dat hoeft niet. Ik vind persoonlijk dat ze daar bij Fazenda wel veel op hameren en dat is bij de Limburgse Wallen niet. Kamerhuur betaal je ook niet je betaald gewoon het tarief wat je met de dame afspreekt. Veel plezier!
Inderdaad, bij De Wallen bepaal jezelf of je een drankje neemt of uitdeelt, geen enkele druk.
Fazenda ziet inderdaad graag dat er wat drank wordt genuttigd, hetgeen de rekening wat opkrikt. Bij Sanneprive krijg je zelfs een drankje aangeboden en is er eveneens geen enkele druk om meer te consumeren. Ook geen overige bijkomende kosten!

En wat betaal je bij Sanne Privé? Op hun site staat onder 'prijzen' dat je kamerhuur betaalt (35 euro) en dat een dame 80 euro per half uur verdient waarvan ze 60% (48 euro) zelf mag hebben. Betaal je daar dan dus 80 euro aan de DVP plus de kamerhuur, of begrijp ik het verkeerd? Ik vind 20 minuten eigenlijk meestal ook prima, dan is 50 euro wel een stuk beter dan 115 (voor dat geld kan ik twee keer)!

En wat betaal je bij Sanne Privé? Op hun site staat onder 'prijzen' dat je kamerhuur betaalt (35 euro) en dat een dame 80 euro per half uur verdient waarvan ze 60% (48 euro) zelf mag hebben. Betaal je daar dan dus 80 euro aan de DVP plus de kamerhuur, of begrijp ik het verkeerd? Ik vind 20 minuten eigenlijk meestal ook prima, dan is 50 euro wel een stuk beter dan 115 (voor dat geld kan ik twee keer)!
Als het goed is betaal je 35 euro alleen als je eigen gezelschap meeneemt.

Voor mij is een uur minimaal en dat kost € 135,-.
Hoe de verdeling tussen huis en dame exact plaatsvindt is verder niet interessant.

Bij twijfel kun je altijd bellen, ook is Sanne Prive hier actief.
@Sanne Roermond
Prijzen op Kinky geven het duidelijk aan.

Dank Maxxie. Nog een vraag: ik ben nog nooit in zo'n club geweest. Bij Fazenda staat dat de prijs 80 euro is voor 30 minuten met een dame. Is dat dan het gebruikelijke instaptarief voor PMC en NMC, of komen er nog allerlei kosten bij in een club (kamerhuur, drankjes voor de dames etc)?

Nee, daar komt niks bij. Of je moet extra dingen willen van de dame, zoals bijvoorbeeld PZC. Dat moet je met de dame bespreken en extra afrekenen.

Bij Fazenda eigenlijk nooit gehad dat iemand zat te drammen om een drankje.

Persoonlijk vind ik zowel Fazenda als de Wallen prima tenten.
Voor mij is een uur minimaal en dat kost € 135,-.
Hoe de verdeling tussen huis en dame exact plaatsvindt is verder niet interessant.
Dacht dat een uur iets meer is. Volgens mij is € 85 het instaptarief. Wel is het zo dat PZC er dan meestal wel in zit. Als je voor PZC gaat, dan is Sanne Privé dus bij de meeste dames wel goedkoper dan bij Fazenda en de Wallen, omdat je bij Fazenda en de Wallen bij moet betalen voor PZC.

Wel is het zo dat ik vind dat er bij Fazenda en de Wallen mooiere dames zitten. Jonger ook.

Waar je ook op moet letten bij Sanne Prive is dat ze zeggen dat een pintransactie niet naar hen te herleiden is, maar even Google-en en binnen 3 tellen weet degene die je bankafschrift bekijkt dat je daar bent geweest.
Klopt, op je gemak rondlopen en uitkijken naar een leuke date. Niets naar smaak kun je een paar km. verderop terecht bij Fazenda of Sanneprive (Herten👍)!
Precies. Je hebt zelfs ook Postillion nog vlakbij en tegenwoordig Yin Yang.. Genoeg keuze dus op een paar vierkante kilometer.
Inderdaad, bij De Wallen bepaal jezelf of je een drankje neemt of uitdeelt, geen enkele druk.
Fazenda ziet inderdaad graag dat er wat drank wordt genuttigd, hetgeen de rekening wat opkrikt. Bij Sanneprive krijg je zelfs een drankje aangeboden en is er eveneens geen enkele druk om meer te consumeren. Ook geen overige bijkomende kosten!
Moet zeggen dat ik bij Fazenda eigenlijk nooit heb gehad dat ze er echt om zitten te zeuren. Ja, ze vragen het weleens, maar dat doen ze bij de Wallen ook.
Instaptarief is daar € 85. Ik geloof niet dat een dame daar € 80 van krijgt, maar goed... dat is tussen de dame en Sanne Privé.

Je krijgt een frisdrankje van het huis. Bier hebben ze daar niet. Meen dat ze hun tapvergunning in hebben moeten leveren / ingeleverd hebben. Postillion, Fazenda en de Wallen kun je wel bier krijgen.

Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan