Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenJa. Ben er geweest.Iemand nog een bezoekje gebracht op DW? 2 weken geleden nog geweest. Caroline, kmr 2. Zal zo een recensie schrijven
Vanessa volgens mij.Ik kom wel eens bij de Wallen in Maasbracht. Mooie meiden. Meestal kies ik voor een half uur met extra service PZC. Gisteren nog geweest, het was rustig. Na een aantal rondje gelopen ben ik weggegaan. Een Roemeense meid was er niet, zij zit de laatste tijd op kamer 10. De naam ben ik vergeten. Zij is postuur klein met grote/mooie borsten. Zij spreekt niet zo goed engels. Hopelijk zie ik haar de volgende keer weer.
Dat klopt. Loredana en Lisa heb ik zeker gezien. Later ook Samantha. Debby niet gezien, was bezet. Misschien druk bezig met jouVanessa volgens mij.
Die heb ik ook niet gezien. Was er gisteren ook, maar geen Vanessa. Uiteindelijk maar gekozen voor Debby, die is ook weer terug van vakantie.
Verder o.a. Loredana en Lisa gezien. Was rustig inderdaad, weinig dames bezet.
Haha, dat zou zomaar kunnen!Dat klopt. Loredana en Lisa heb ik zeker gezien. Later ook Samantha. Debby niet gezien, was bezet. Misschien druk bezig met jou
Ja, sommige dames vragen zelf voor 50,- extra voor laten beffen. Ik heb geweigerd en ga niet extra voor betalen!Zijn dr ook dames die zich laten beffen??
Moest er een rubbertje om je tong?Alice op ( correct me if im wrong ) kamer 8 is een leuke blonde. Laat beffen voor 50euro extra maar doet alles met condoom. Ik weet niet of ze er momenteel is maar ze is er bijna altijd voor zo ver ik weet.
Een paar kamers verder zit nog een iets kleinere blondine maar daar ben ik nooit geweest. Ze ziet er wel leuk en lief uit
Zou me weinig verbazen nee daar ben ik niet voor gegaan. Ze is wel echt goed in wat ze doet dus jammer van PMC anders kwam ik graag terugMoest er een rubbertje om je tong?
PMC, daar pas ik voor.
PMC is voor mij een reden om een dame niet te bezoeken. Voor mij is PZC het belangrijkste eigenlijk. Daar kom ik voor.Zou me weinig verbazen nee daar ben ik niet voor gegaan. Ze is wel echt goed in wat ze doet dus jammer van PMC anders kwam ik graag terug
Ik ook, ook betaal ik extra voor.PMC is voor mij een reden om een dame niet te bezoeken. Voor mij is PZC het belangrijkste eigenlijk. Daar kom ik voor.
Ik ook. Als PZC niet op het menu staat, dan kijk ik een deurtje verder. Vraag het altijd vooraf.Ik ook, ook betaal ik extra voor.
Soms wel maar niet vaakZitten er hier ook donkere dames?
De laatste tijd geen donkere dames meer gezien bij de Wallen.Zitten er hier ook donkere dames?
Dat is het elk weekend wel, behalve dan de twee weken rondom de feestdagen dat de Wallen dicht zijn.Is hier nog wat te beleven komend weekend?
€ 80 is het instaptarief. Dan krijg je over het algemeen PMC en NMC. Rest is te bespreken met de dame. PZC is meestal €50 extra.Weet iemand wat hier de standaard tarieven zijn?
Ik ben vanavond in de buurt en wil graag eens langs gaan!
Voor zover ik altijd nog daar geweest ben is €50,- het instap tarief.€ 80 is het instaptarief. Dan krijg je over het algemeen PMC en NMC. Rest is te bespreken met de dame. PZC is meestal €50 extra.