knolselder
Newbie
- 6
- 16/04/22
- 1
Ondertusen zit die in diest, maar was +10kg, +10jaar, en beetje neanderthaler look. Vol tattoo's. Sprak enkel Spaans. Dikke koorstblaar.Privé en discreet sex / massage oil
Ik ben een leuke dame op deze website die zich aanbiedt voor heerlijke sex, massage erotic, CIM, anaal sex . Ik ben een dame die soms watwww.redlights.be
Iemand bij haar geweest?
Ik heb getwijfeld een review in de privéhuizen forum te zetten maar ik herinner mij de naam op de deurbel niet meer. Was zo iets cliché zuidelijks.
Elzenstraat 15 bus 2, 3500 hasselt.
Het adres dat je doorkrijgt is elzenstraat 10. Wanneer je dan in deze levendige straat aan bus 10 staat wordt je bekeken vanuit het appartement op nr 15 op het gelijkvloers aan de overzijde, waarna je het juiste adres doorkrijgt. De hele straat heeft je dan ook meteen gezien.
Op voorhand via whatsapp was alles mogelijk, dat kennen we he. 3x toe specifiek gevraagd te verifieren of "x" mogelijk was, "yes!"
Wanneer je aan komt weet de dame in kwestie van niks en verstaat ze geen woord engels.
Dit is duidelijk een mensenhandel pand, ver weg blijven. De bovenstaande dame was vriendelijk, maar een geslagen hond herken je van ver. vandaar dat ik het adres erbij plaats. Indien dit niet mag, hoop ik dat de mods op zijn minst de straatnaam laten staan. Dit soort toestanden zijn op alle vlakken schandalig en moeten kost wat kost vermeden worden.
De whatsapp profiel fotos van de 2 nrs die ik al ben tegengekomen zijn ook steeds een fotootje van "no video call". In het pand was ook iemand aanwezig die de dames in de gaten hield en vermoedelijk de gsm bediende.