Algemeen Limburg algemeen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Iemand ervaring met deze dame? Met zoveel fotoshop is het nooit te vertrouwen
Als je zelf al aangeeft dat er veel Photoshop is gedaan, gewoon wegblijven. Tenminste, die regel pas ik altijd zelf toe...

Als je zelf al aangeeft dat er veel Photoshop is gedaan, gewoon wegblijven. Tenminste, die regel pas ik altijd zelf toe...
Welke raad je aan (houhalen Helchteren omgeving dicht bij de grens). Al 2x gehad dat het niet de dame was van RL en een keer gehad afgesproken voor een uur en dame was ziek gaf me €50 terug om er toch half uur van te maken 🤯 Terwijl ik 1,5u moest rijden en ondertussen append waar ik bleef🤦‍♂️

Lang geleden maar morgen ben ik als West-Vlaming een dagje in Hasselt en heb ik wel wat tijd over…
In het verleden vaak afgesproken met een studente uit Diepenbeek maar die is ondertussen al lang afgestudeerd 😉

Kan iemand me een leuke meid aanraden in de ruime buurt? Bij voorkeur <25j, slank/ type petit en vooral betrouwbaar en hygiënisch.

Mag gerust via pm gestuurd worden.

Alvast bedankt!

Lang geleden maar morgen ben ik als West-Vlaming een dagje in Hasselt en heb ik wel wat tijd over…
In het verleden vaak afgesproken met een studente uit Diepenbeek maar die is ondertussen al lang afgestudeerd 😉

Kan iemand me een leuke meid aanraden in de ruime buurt? Bij voorkeur <25j, slank/ type petit en vooral betrouwbaar en hygiënisch.

Mag gerust via pm gestuurd worden.

Alvast bedankt!
Maya in Hasselt (cupido)

Terug
Bovenaan Onderaan