De vreemste en beangtsigende lineup ooit gehad in manuhay.
Daar liep een Duitser rond, deed me qua bewegingen en zenuwachtgheid aan louis de funes denken, die was daar in het Duits aan schreeuwen nie normaall en dan stonden er meisjes voor me en hij sleurde, echt aan de haren, sleurde een meisje in de lineup erbij. Die stond daar volgens mij niet vrijwillig.
Op dat moment, wou ik weggaan, maar die was zoooo fucked up dat ik niet durfde zeggen dat ik doorging, echt schrik dat die me een veeg in mijn gezicht zou geven, was die dronken of gedrogeerd, weet t nie, dan een meisje gekozen, niet dat erbij gesleurd was, ok dat was goed, en nog voor bijna geen geld extra een 2e erna gekozen. Maar die beangstigende lineup vergeet ik nooit.
Dus dat is iets wat ik nooit vergeet, samen met een meisje van een zaak Angels in Genk dat gewoon 5min pijpte, 5min intiem deed en dan geld bij wou hebben en de bazin die erna gewoon zei, sorry maar eens betaald aan mij, zijn het mijn zaken niet wat gebeurt op een kamer. En dan een heel onhygiënische dame uit een thuisontvangst in Hasselt die om het mooi uit te drukken toch, niet fris rook om niet te zeggen, stonk.