Net gelezen best jammer.
Trio was maar €220 voor uur.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenIk heb in november ergens meerdere keren gebeld naar een latina die adverteerde in runkst hasselt, nam nooit op.Ja dat klopt, maar dan ben je in een club maar bij prive ontvangst ligt dat heel anders
Kijk eens hier : https://www.girlsreview.nl/threads/helen-hasselt.16176/Iemand ervaring met Helen? Ze ziet er goed uit maar wie weet.
Iemand ervaring hiermee ?Wie is al eens in House of Sense geweest in Maasmechelen , moet je daar een afspraak maken met een dame in kwestie of hebben ze daar ook een line up van dames?
Ja nou zoals ik gelezen heb zijn het van een soort kamer verhuur 5 kamers of zo daarom weet ik niet of het een privehuis is of kamerverhuur zoals in een hotel ?Nou bij elk normaal privehuis kun je afspraak malen. Of gewoon binnen wandelen en hopen dat dame de je wilt beschikbaar is.
Ja website heeft nooit gewerkt zover ik weet.Google verteld mij dat die dicht is.....
In Maart 2022 werd sekswerk gedecriminaliseerd in België. Pooierschap bleef illegaal maar bv een pand verhuren aan zelfstandige dames is niet meer illegaal.Ik denk dat het in eerste instantie is opgezet als een soort privehuis, mede door basic website, maar wellicht door coronasluitingen omgeturnd naar verhuur.
Wellicht ook vergunningstechnisch etc handiger. Weet niet hoe de wetgeving hiervoor in Belgie is.
"Wij verhuren alleen kamers, en wat de dames daar doen, geen idee" Ik weet niet of je daar mee wegkomt.