Algemeen Limburg algemeen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Kreeg dit door
'Sex, massage, blowjob, 69, kisses on the body, completion on the body, striptease, prostate massage, golden shower, erotic massage,cim, different positions, etc.'

Ik denk dat het in eerste instantie is opgezet als een soort privehuis, mede door basic website, maar wellicht door coronasluitingen omgeturnd naar verhuur.
Wellicht ook vergunningstechnisch etc handiger. Weet niet hoe de wetgeving hiervoor in Belgie is.
"Wij verhuren alleen kamers, en wat de dames daar doen, geen idee" Ik weet niet of je daar mee wegkomt.

Ik denk dat het in eerste instantie is opgezet als een soort privehuis, mede door basic website, maar wellicht door coronasluitingen omgeturnd naar verhuur.
Wellicht ook vergunningstechnisch etc handiger. Weet niet hoe de wetgeving hiervoor in Belgie is.
"Wij verhuren alleen kamers, en wat de dames daar doen, geen idee" Ik weet niet of je daar mee wegkomt.
In Maart 2022 werd sekswerk gedecriminaliseerd in België. Pooierschap bleef illegaal maar bv een pand verhuren aan zelfstandige dames is niet meer illegaal.
Linkje met iets genuanceerdere uitleg.

Heb de House of Sense locatie wel eens bezocht. Fungeerde toen als kamerverhuur, mijn date pikte me toen op bij de voordeur. Best nette locatie voor zover ik toen gezien heb. Je auto staat daar voor de deur idd niet discreet, als dat een punt is. Verder weinig mis mee in mijn ervaring.

Terug
Bovenaan Onderaan