Algemeen Limburg algemeen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Lijkt me een grote mooie vrouw
Volgens haar profiel is ze 184cm voor 55kg. Dat zou dan een BMI van 16.2 zijn. Dat is extreem laag, wat niet overeenkomt met de foto's (waarop ze er gewoon slank uitziet, maar niet graatmager). Conclusie: minstens één van de drie klopt niet (lengte, gewicht, foto's).

Volgens haar profiel is ze 184cm voor 55kg. Dat zou dan een BMI van 16.2 zijn. Dat is extreem laag, wat niet overeenkomt met de foto's (waarop ze er gewoon slank uitziet, maar niet graatmager). Conclusie: minstens één van de drie klopt niet (lengte, gewicht, foto's).
Klopt wat je zegt , nog niet bij stilgestaan

Klopt wat je zegt , nog niet bij stilgestaan
Ik ga mij niet uitspreken over dit meisje, maar als je de advertenties op de bekende sites op waarheidsgetrouwheid gaat testen, denk ik dat je er geen enkele gaat vinden waar alles (foto's EN beschrijving EN mogelijkheden)die 100% correct is. "Reclame" doet verkopen, dat is wat er gebeurt. Niet meer, niet minder.

Iemand deze blonde milf al bezocht?
Niet zoveel ervaring met Tsjechische dames, alleen met Mischa van HOP.

Weet niet meer precies hoe groot ze is, maar iig best groot, slank/normaal en weet wat een man leuk vind ;)
Klopt, heb Sofie in het verleden 2 keer op bezoek gehad, leuke, lieve meid, zonde van haar siliconen. 😏

Ik ben op zoek in Limburg regio Hasselt - Genk - St-Truiden - Tongeren naar een mooie Aziatische vrouw tussen de max 40jaar. Is er iemand die weet waar ik 1 kan vinden? Op redlights zie je er heel veel staan maar ik vertrouw de advertenties niet helemaal van deze dames.
Alvast bedankt.

Ik ben op zoek in Limburg regio Hasselt - Genk - St-Truiden - Tongeren naar een mooie Aziatische vrouw tussen de max 40jaar. Is er iemand die weet waar ik 1 kan vinden? Op redlights zie je er heel veel staan maar ik vertrouw de advertenties niet helemaal van deze dames.
Alvast bedankt.
Heel veel van die advertenties zijn frauduleus. Lees dit topic er maar eens op na:

Alvast bedankt.
Als je iets verder wil rijden naar Aken kun je terecht bij Cherry. Op het Duitse Rheinforum zijn ze er erg enthousiast over: https://www.rheinforum.com/threads/...bei-km-bietet-sich-weit-unter-wert-an.209217/
Ze adverteert op Kaufmich: https://www.kaufmich.com/p/thailady35

Partners

Nieuwste berichten

Forum statistieken

Onderwerpen
46.292
Leden
37.658
Nieuwste lid
Hansleeuwe
Terug
Bovenaan Onderaan