Het is ook een beetje een ons kent ons term geworden. Het is een adresje waar altijd een stuk of 2 a 3 dames gehuisvest zijn. En omdat ze er gemiddeld 2 weken zijn en die locatie toch al een half jaartje bestaat zijn steeds meer mensen er al eens geweest.
De eerste dames die bij GK ontvingen waren unaniem goed tot zeer goed, maar de laatste serie was wat minder....het is ook een beetje een begrip geworden doordat veel wandelaars die nogal wat schreven bij Hookers verzot waren op een dame die Eva heette. Bij toeval heb ik haar nooit bezocht, maar als ik de recensies las moest ik altijd nogal lachen want er werd gedaan alsof ze de heilige graal van de thuisontvangst was.
Er hebben daar al minstens 20 meiden gezeten, de een meer naar de wens van de een, de ander meer bestemd voor de ander, dus ik vind het me maar moeilijk voor te stellen dat Eva zoveel beter/heftiger is dan al die anderen, maar als we de wandelaars moeten geloven is dat wel zo.
Daarnaast vind ik het grappige aan GK dat mijn goede kennis
@Omdatikhetlekkervind overal geweest is, maar dat de boekers of zelfs dames van GK niet op zijn aps reageren. Terwijl hij over het algemeen een zeer goede band met de dames op bouwt.
Volgens mij had hij een keer een afspraak gemaakt met een dame en was er gewoon echt iets tussen gekomen dus moest hij afbellen en hebben ze hem daarna op een soort mini zwarte lijst gezet waar, compleet zonder reden, alleen hij op staat.
Dus soms arriveert er een mooie nieuwe dame, pluizen we een profiel uit, wordt eea tegenwoordig hier besproken en zegt iemand GK en weet ik dat omdatikhetlekkervind wellicht, als de ware liefhebber die hij is, als een stier balend door de woonkamer loopt hahaha.....vind ik oprecht zielig voor 'm dan.
Maar belangrijker: Er zijn mensen bij Lolita geweest op GK, maar nog niemand bij Lily??