Recensie Katerina Linnestraat 37 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

johan2604

Wandelaar
41
06/02/24
43
2
Intiem
5,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Kontlikken bij klant
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Anaal bij sekswerker
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Squirting
  3. Vingeren
  4. Kontlikken door klant
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Afrikaans
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Shift
Middag
Dag
Maandag
Totale kosten (in euro)
40euro
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
vorige week naar brussel getrokken, om nog eens een zwart poesje te beffen, wel ...ik trof op dit adres een meisje dat heel mooi, aangenaam ... slank en ferme tieten had.
binnen gekomen en direct afspraken gemaakt, moet je doen met deze dames, anders ben je figuurlijk de lul
prijs 40euro, zij volledig naakt en beffen + neuken - en niet op de klok kijken of quick quick....
zalig...
na wasje en praatje begin ik haar te likken, tieten te zuigen en te beffen, ze kreunde en krolde tot ze spontaan klaar kwam, heerlijke nectar is dat...
na wat rimmen, kontgaatje bespeeld - nog een wipje, ik op haar en zij op mij tot ik klaar was... heerlijk en dit aan een eerlijke prijs... pijpen hebben we niet gedaan dus geen sterren gegeven... ja rare naam voor een afrikaanse, ze is Nigeriaans en onafhankelijk, vele meiden zitten daar onder een voodoo mama wat foute boel is

Ben er vandaag rond de middag gepasseerd, ik was blijkbaar haar eerste klant van de dag, idd de moeite waard. Ben er 35 minuten bij geweest kijkt helemaal niet op de klok en ze heeft mij op het einde haar gsm nummer gegeven... 😁

Het is nummer 37 waar de echte Katharina zit. Ben er al drie keer bij geweest, zal het wel weten zeker. Nu zondag had ze rode vlechten laten zetten gecombineerd met zwart very sexy...

vorige week naar brussel getrokken, om nog eens een zwart poesje te beffen, wel ...ik trof op dit adres een meisje dat heel mooi, aangenaam ... slank en ferme tieten had.
binnen gekomen en direct afspraken gemaakt, moet je doen met deze dames, anders ben je figuurlijk de lul
prijs 40euro, zij volledig naakt en beffen + neuken - en niet op de klok kijken of quick quick....
zalig...
na wasje en praatje begin ik haar te likken, tieten te zuigen en te beffen, ze kreunde en krolde tot ze spontaan klaar kwam, heerlijke nectar is dat...
na wat rimmen, kontgaatje bespeeld - nog een wipje, ik op haar en zij op mij tot ik klaar was... heerlijk en dit aan een eerlijke prijs... pijpen hebben we niet gedaan dus geen sterren gegeven... ja rare naam voor een afrikaanse, ze is Nigeriaans en onafhankelijk, vele meiden zitten daar onder een voodoo mama wat foute boel is
Echt tongzoenen?die katerina…eerder zelden in dat quartier. En dan wel nog 4 sterren ….
Kan dat iemand bevestigen?

Katherina zit dus op 37 volgens de meest betrouwbare bronnen van dit draadje

Kijk op de foto

Rode pijl =37

Groene pijl= restaurant ingang vd straat

Blauwe pijl = rijrichting

Ze zit dus voor het raam met het rode licht op de foto
Met ervoor blijkbaar een gemeenschappelijke ingangsdeur met nr 35??

Ik ga er bij gelegenheid ook's voorbij : de 4 sterren tongzoenen intrigeren me in die buurt …eerder zelden zelfs meestal onbestaand !🤔🤪⁉️

Nu zou het toch duidelijk moeten zijn en kunnen Johan die de thread opstartte en daywalker die dat verder bevestigde alle misverstanden over het adres uit de weg ruimen …toch?

F619F013-4F89-4EE5-A38D-1F79C0CE9464.jpeg

Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan