Recensie Lili Tailandesa 3,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Janneman69

Newbie
6
11/12/23
3
4
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
2,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
2,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen in mond
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Aziatisch
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C (fake)
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Atletisch
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Donderdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/profiel/lili-tailandesa/
Totale kosten (in euro)
130
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Allen,
in december heb ik Lili een keer bezocht door de positieve review van een medewandelaar. Het was op een donderdag avond in de week rond 20u. Toen ik een berichtje stuurde kreeg ik snel reactie en de afspraak was direct geregeld. Na een half uur stond ik voor haar deur. Het is een mooie verschijning en de foto's zijn correct. (sommige zijn misschien wat geretoucheerd). Ik had een afspraak voor 30 min en ik wou KIM wat 30€ extra was. Ik moest zelf vragen om me even op te frissen wat op zich geen probleem was. Na de snelle douche (ik wou niet teveel tijd verliezen), was ik op de kamer. Ze ontdeed zich direct van alle kledij. Ze spreekt summier Engels maar de communicatie ging wel. Ze begon eerst wat te schuren met haar poep tegen mijn voorkant. Daar kwam leven in. Daarna op bed waar ze me begon te pijpen. In het begin rustig maar daarna heviger tot het zelf pijn deed. Mijn velletje heeft zijn grenzen. Dan haar lekker gebeft. Hier heeft ze van genoten. Er wat gekust maar eerder oppervlakkig maar niet met de tong. Vingeren is ook niet toegestaan. Daarna nog even 69, maar was ze terug hard aan het pijpen en trekken tot het weer pijn deed. Dan maar jasje aangedaan. Eerst missionaris en daarna doggy genomen. Toen ik bijna klaar kwam, draaide zich snel om om alles in haar mondje te lozen. Wat ze er daarna mee deed weet ik niet, ik had de indruk dat ze alles tot zich nam. Ze was snel de kamer uit en het half uur was nog niet om. iets later was ze terug maar er was geen GFE gevoel. Nooit geweest eigenlijk. Ze is puur zakelijk. In een klein half uur stond ik terug buiten. Haar hygiene was redelijk OK, hoewel ik soms een zweetgeur rook aan haar oksels. Haar poesje was wel fris.
Conclusie: mooie dame, puur professioneel (correct), geen GFE.
Herhalingsgevaar is klein voor mij omdat ik GFE miste.

Bijlagen

• Lili.JPG
    Lili.JPG
    62,1 KB · Weergaven: 7
Terug
Bovenaan Onderaan