Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenDenk je nu echt dat ze zit te wachten op je berichten , geduld is een mooie deugd , en vraag in je E-mail wanneer het haar wel uitkomt , een schrijfwijze kan ook al veel beslissen tussen personen denk ik ?ik heb nog altijd geen verdere reactie gehad... deze dame is echt niet serieus...waarom plaatst ze nog een advertentie...je stuurt haar een mail. Je vraagt hoe verder af te spreken... en geen antwoord meer?????????
zij had mij gevraagd wanneer het me uitkwam, ik heb geantwoord dat elk moment van de dag OK was, dat ik mobiel was dat ik naar eender welk hotel kan rijden... en dat heeft geholpen.... maar inderdaad haar berichtgeving doet dikwijls op zich wachten.... Eenmaal je haar gsmnummer hebt gaat het gemakkelijkerDenk je nu echt dat ze zit te wachten op je berichten , geduld is een mooie deugd , en vraag in je E-mail wanneer het haar wel uitkomt , een schrijfwijze kan ook al veel beslissen tussen personen denk ik ?
Dan stel ik voor dat je geduld moet oefenen , ze heeft ook nog een dagtaak en blijkbaar klantjes genoegzij had mij gevraagd wanneer het me uitkwam, ik heb geantwoord dat elk moment van de dag OK was, dat ik mobiel was dat ik naar eender welk hotel kan rijden...