Ik ben hier enkele maanden geleden gepasseerd tijdens de lunchpauze (werk in Mechelen).
Had haar geboekt voor een half uurtje.
Bereikbaarheid is top, genoeg parkeergelegenheid nabij (parking van grootwarenhuis).
Wijze van ontvangst is the usual, je geeft per sms aan wanneer je bij de deur staat en ze geeft vervolgens aan dat de deur open is. Ze ontvangt in een rijhuis.
Bij binnenkomst doe je je schoenen uit waarna ze je mee naar boven neemt.
Ik vond de woonkamer enorm rommelig ogen en je hebt duidelijk te maken met een "catlady".
Ik had aangegeven dat ik kwam voor een half uurtje
PZC en manueel klaarkomen.
Toen ik m'n kleren uit had gedaan en me op bed gelegd kreeg ik te horen dat ze keelpijn had en pijpen dus moeilijk was.
OK kan gebeuren, ik ben niet de moeilijkste (geef dat dan op voorhand aan eh maar soit) … met de hand dan maar. Dit was heel gewoontjes, veel te zacht maar zo is ze nu éénmaal.
Halverwege vroeg ik dan of intiem met cd nog mogelijk was, maar daar kreeg ik eveneens een njet. Toen kwam het …. ze vond me namelijk te groot geschapen en had schrik dat het condoom zou scheuren
Ze had dit al 2x voorgehad (claimt ze) en had geen zin in een 3de. Ze heeft blijkbaar nog niet het (viral) filmpje gezien waarin iemand z'n volledige been in een cd krijgt (
https://www.ladbible.com/news/lates...-men-who-say-theyre-too-big-20220509.amp.html).
Nu, ik ben niet de kleinste, maar ook niet de grootste. Ik wandel ook al ruim 2 jaar en dit is de eerste keer dat ik zoiets tegenkwam. Ook in m'n gewone datingcarrière nooit problemen mee gehad. Was het een excuus om een ander reden te verbloemen, dunnow, maar dit was alleszinds de versie die ik te horen kreeg.
Ik neem het nog steeds op als een compliment
maar denk er wel het mijne van.
Conclusie: Alle (recente) positieve recensies ten spijt moet ik toch toegeven dat mijn ervaring ietwat anders was. Liesje is idd de persoon die ze pretendeert te zijn in de advertentie, een rustig type & zachtaardig, maar ik zou ze toch eerder als "raar" bestempelen.
Is dit meer je ding en ben je niet al te groot geschapen, ik ga je zeker niet tegenhouden …. iets van "les goûts et les couleurs"
Geen herhalingsgevaar whatsoever.