Algemeen Alkmaar algemeen 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Andreea en Elena zijn bijvoorbeeld op vakantie vanwege Ram-me-dan. Het heeft dan betreft de euro's niet zoveel zin om er te zitten, vinden zij. Nu was het ook wel rustig de laatste dagen.

Met spanning bedoelt de Pastoor mogelijk dat er een broeierige sfeer hangt. Alsof er elk moment een opstootje kan plaatsvinden. Ik herken dat wel.

Andreea en Elena zijn bijvoorbeeld op vakantie vanwege Ram-me-dan. Het heeft dan betreft de euro's niet zoveel zin om er te zitten, vinden zij. Nu was het ook wel rustig de laatste dagen.

Met spanning bedoelt de Pastoor mogelijk dat er een broeierige sfeer hangt. Alsof er elk moment een opstootje kan plaatsvinden. Ik herken dat wel.
Ja dat herken ik ook toen ik er liep...

Jep, "Mannen" die in groepen voor het raam schreeuwen of een dame aanspreken, schreeuwend met een biertje blijven hangen. In passage's breed lopen en dan in het buitenlands wat naar je roepen. Einde van de straat de dames opwachten om hun geld terug te krijgen als het slecht was, Zo kan ik wel even doorgaan. En dit is voornamelijk alleen in het weekend

Jep, "Mannen" die in groepen voor het raam schreeuwen of een dame aanspreken, schreeuwend met een biertje blijven hangen. In passage's breed lopen en dan in het buitenlands wat naar je roepen. Einde van de straat de dames opwachten om hun geld terug te krijgen als het slecht was, Zo kan ik wel even doorgaan. En dit is voornamelijk alleen in het weekend
Ahh duidelijk en herkenbaar.

Welke Andreea?

was druk vanavond.. grote groepen Roemeense mannen die luid pratend de straat "bezetten".. raar sfeertje
Tja dat kan op ons nederlanders wat anders overkomen.
Dit is echter in de oost europese cultuur iets gebruikelijker dat de mannen wat luidruchter met elkaar in de omgang zijn.
Toch kun je beter dit soort groepen hebben als groepen van noord afrikaanse afkomst bijvoorbeeld.
Er komt uit de luidruchtige roemeense groepen echter zelden tot nooit agressie voort, vergeleken met de andere eerder genoemde groep.
Niets om je door te laten intimideren.

Ik was vanavond ook even aan de wandel en er viel mij wel wat op.

Ik vond het druk met manvolk, maar volgen mij werd er weinig gekamerd. Nederlands heb ik weinig horen spreken, volgens mij waren het vooral mannen die hard werken en niet genoeg verdienen om van de diensten van de dames gebruik te maken omdat ze ook nog elders familie moeten onderhouden.

Ik was er tussen 20 en 21 uur maar kan me goed voorstellen dat het later op de avond er net iets anders aan toe gaat, iets met drank enzo.

En ja, een recensie volgt nog.

Terug
Bovenaan Onderaan