Algemeen Alkmaar algemeen 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Tussen 14:00 en 22:00 is naar mijn mening de beste tijd, zeker op Donderdag en Zondag zijn ze wel aanwezig. Vrijdag en Zaterdag vertrekken ze naar mijn mening toch wel wat eerder vanwege de spanning die in de straat hangt. Dinsdag (Of woensdag) is een schoonmaakdag en nemen ze vaak een vrije dag en loop je ze vaak mis,
Spanningen?

Vele dames plannen hun vakantie ook in rond de ramadan maand ivm minder klandizie rond deze periode.
Vandaar dat je doordeweeks wel eens wat minder dames kan treffen als gebruikelijk.

Andreea en Elena zijn bijvoorbeeld op vakantie vanwege Ram-me-dan. Het heeft dan betreft de euro's niet zoveel zin om er te zitten, vinden zij. Nu was het ook wel rustig de laatste dagen.

Met spanning bedoelt de Pastoor mogelijk dat er een broeierige sfeer hangt. Alsof er elk moment een opstootje kan plaatsvinden. Ik herken dat wel.

Andreea en Elena zijn bijvoorbeeld op vakantie vanwege Ram-me-dan. Het heeft dan betreft de euro's niet zoveel zin om er te zitten, vinden zij. Nu was het ook wel rustig de laatste dagen.

Met spanning bedoelt de Pastoor mogelijk dat er een broeierige sfeer hangt. Alsof er elk moment een opstootje kan plaatsvinden. Ik herken dat wel.
Ja dat herken ik ook toen ik er liep...

Jep, "Mannen" die in groepen voor het raam schreeuwen of een dame aanspreken, schreeuwend met een biertje blijven hangen. In passage's breed lopen en dan in het buitenlands wat naar je roepen. Einde van de straat de dames opwachten om hun geld terug te krijgen als het slecht was, Zo kan ik wel even doorgaan. En dit is voornamelijk alleen in het weekend

Jep, "Mannen" die in groepen voor het raam schreeuwen of een dame aanspreken, schreeuwend met een biertje blijven hangen. In passage's breed lopen en dan in het buitenlands wat naar je roepen. Einde van de straat de dames opwachten om hun geld terug te krijgen als het slecht was, Zo kan ik wel even doorgaan. En dit is voornamelijk alleen in het weekend
Ahh duidelijk en herkenbaar.

Welke Andreea?

Terug
Bovenaan Onderaan