• De zoekmachine ligt er uit. Is bekend en in onderzoek.

Recensie Lieke/Anouk (Debb/Sanne/Lola/Senna) Heerlen, (vh Brunssum) 3,60 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Vertel waarom je er zo zeker van bent .



 
Laatst bewerkt:
Dan heeft ze gelogen....


kijk maar eens op NZCforum daar staan foto's van haar inclusief deze met blauwe string.. daar is ze ook bekend onder de naam Anouk

Je moet ook niet alles geloven wat de dames je vertellen...de waarheid is vaak anders
Klopt Anouk is ook Lieke
Nope, kan 1000 procent zeker zeggen dat zij het nlet is :)
Anouk Lieke Senna allemaal dezelfde persoon
 
vrijdag heb ik haar op locatie laten komen, samen achter in mijn werkbus haar goed kunnen pakken, lekker tongen daarna heeft ze me stijf gepijpt en lekker op de deken op de vloer haar kutje kunnen witten van binnen....wat een kleine skinny geile slet.
 
ik hoe niks te bewijzen, als je haar goed behandeld krijg je veel voor terug. ook vaker met haar neuken zodat je vaste klant bent.

//Edit mod: topic zonet opgeschoond. Gelieve hier niet te melden dat je weer eens langs zal gaan. Ook een recensie bestaande uit slechts één zin graag achterwege laten. Een wat uitgebreidere recensie liefst met ingevuld recensieformulier is altijd welkom.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Bare seks
  2. Beffen
  3. Klaarkomen op lichaam
  4. Pijpen zonder condoom
  5. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
West-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
45 minuten
Dag
Zondag
Link naar advertentie
https://www.sexjobs.nl/dames-van-plezier/lekker-geile-zin_7496250
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Na ongeveer een week proberen afspraak te maken eindelijk gelukt (Kan alleen laat op avond of in nacht). Moest even appen als ik er was dan kon ze openmaken. Maakte de deur open en was inderdaad de dame van de foto's die ze op app stuurde. Naar binnen gegaan en naar boven gelopen (volgens mij wel nog iemand anders boven aanwezig in andere kamer, geen last van gehad). Financiële gedeelte afgehandeld en samen op bed gaan liggen (normaal 2 persoons bed). Lekker rustig aan begonnen en stelde me lekker op het gemak. Beetje kriebelen strelen etc. Uiteindelijk begonnen met aftrekken, was prima niks van te zeggen (wel af en toe wat afgeleid zoals eerder gezegd door andere leden), daarna pijpen zc, niet geweldig maar vooruit, ook nog 69 gedaan, liet zich vol overgaven likken en pijpte lekker nat. Vervolgens is ze gaan liggen en verder gegaan, paar standjes verder klaargekomen in doggy op haar billen. Niet het beste wat ik gehad heb, maar kan zeker slechter.
 
Na ongeveer een week proberen afspraak te maken eindelijk gelukt (Kan alleen laat op avond of in nacht). Moest even appen als ik er was dan kon ze openmaken. Maakte de deur open en was inderdaad de dame van de foto's die ze op app stuurde. Naar binnen gegaan en naar boven gelopen (volgens mij wel nog iemand anders boven aanwezig in andere kamer, geen last van gehad). Financiële gedeelte afgehandeld en samen op bed gaan liggen (normaal 2 persoons bed). Lekker rustig aan begonnen en stelde me lekker op het gemak. Beetje kriebelen strelen etc. Uiteindelijk begonnen met aftrekken, was prima niks van te zeggen (wel af en toe wat afgeleid zoals eerder gezegd door andere leden), daarna pijpen zc, niet geweldig maar vooruit, ook nog 69 gedaan, liet zich vol overgaven likken en pijpte lekker nat. Vervolgens is ze gaan liggen en verder gegaan, paar standjes verder klaargekomen in doggy op haar billen. Niet het beste wat ik gehad heb, maar kan zeker slechter.
Top 👍
 
Terug
Bovenaan Onderaan