Vanavond ook een bezoek gebracht aan Lexi. Ze wierp me een verleidelijke blik toe vanachter haar raam. Ze had een lichtroze, simpel lingeriesetje aan. Het totale plaatje - blik en onopgedirkte kleding - maakte het onweerstaanbaar voor mij om op zijn minst een praatje te maken.
Ze vertelde me dat ze naast de standaardseks nog extra opties bood. Zoenen, pijpen zonder condoom en beffen behoorden tevens tot de opties. Ze nodigde me uit om de details binnen verder te bespreken. Wat ik gedwee deed.
Binnen bleek elke afzonderlijke extra optie nog eens 50 euro te kosten. Alles wat ze genoemd had leek me fantastisch. Dat zou me dus een totaal van 200 euro kosten. Ik vertelde haar eerlijk dat ik het veel geld vond maar dat ik het zou doen. Ze beloofde me dat ze me de beste blowjob ooit zou geven zelfs met een heuse pinky swear.
Terwijl ik me opfriste aan de wasbak, had ze al naakt op haar knieën op het bed plaatsgenomen. Wat een lijfje! Eenmaal bij haar op bed deed ze mijn eigen schoonmaakwerk met babydoekjes nog eens dunnetjes over. Better safe than sorry natuurlijk.
Ze begon met een zoensessie. Niet slecht maar wat mij betreft het enige minpuntje van het bezoek; ze gebruikte haar tong nauwelijks en ik kon proeven dat ze gerookt had. Daarna daalde ze af en nam ze mijn blanke sabel in haar mond. Vervolgens draaide ze zich behendig in standje 69 waardoor haar schattige kleine kontje en volledig geschoren lipjes ineens binnen hapafstand waren.
Uiteraard viel ik net zo hard aan als zij deed. Ik kon het niet laten om ook even haar zeer fris ogende kontgaatje te likken. Dat leek ze te waarderen. Haar pijpen werd er merkbaar enthousiaster van. Voorzichtig probeerde ik of ze een vinger op haar kontgaatje net zo prettig vond. Haar lichte tegendruk bevestigde dat vermoeden en ik kon zelfs een klein stukje met mijn vinger naar binnen. Ze liet me wel merken dat een volledige vinger teveel van het goed was. Hoe dan ook was het effect dat ik plotseling haar natuurlijke vocht proefde tijdens het likken en dat ze niet veel later kreunend klaarkwam - of heel overtuigend speelde dat dat zo was natuurlijk
Nu is het jouw beurt om te komen zei ze. Ik vroeg of ze op me wilde komen zitten. Vanuit die positie, met uitzicht op haar prachtige kleine borsten, had ik niet veel meer nodig om het condoom te vullen.
Wat mij betreft was het een weliswaar duur avontuur maar door haar reactie en gewilligheid een pareltje wat het geld waard was.