jumpstreet
Meubelstuk
Ik mis alleen je witte paardYep. Speciaal aangepast .
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenIk mis alleen je witte paardYep. Speciaal aangepast .
Zodra je ze inlevert bij de bank lig je onder een vergrootglas?bij mij mogen ze rustig betalen met briefjes van 500 o.i.d
niet zelden betaalt een particuliere klant contant en een enkele keer is het een briefje van 500..wat er tussen zit..meerdere zelfs..
moet ik creatief zijn ,maar dat lukt wel..
geld =geld..
Die gaan wel vragen stellen inderdaad.Zodra je ze inlevert bij de bank lig je onder een vergrootglas?
nee joh..dat doe ik zelden..Zodra je ze inlevert bij de bank lig je onder een vergrootglas?
Daarvoor moet je intussen toch ook al bijbetalen?maar zakelijk afstorten kan ook gewoon..
gewoon in de envelop en zo in de machine in de gevel..nooit iets van gehoord
Als dat op zo'n manier gaat, dan belooft dat wat voor een sekswerker in een soortgelijk geval.Die gaan wel vragen stellen inderdaad.
Heb dat ook al eens gehad, maar als je zaken doet met toeristen zoals in Amsterdam is de kans erg groot dat je zo'n biljet in je handen krijgt.
Ik werd toen in een kantoortje apart genomen en werd gevraagd hoe ik er aan kwam, hoe laat ongeveer en welke dag.
Hoe zag die persoon eruit, wat voor nationaliteit en bla bla bla
Ja! Intussen moet je voor zowat alles betalen bij een bank!Daarvoor moet je intussen toch ook al bijbetalen?
Heb je wel eens gekeken naar de winsten die (groot)banken maken?Maar... de keerzijde van de medaille... is dat natuurlijk ook voor de banken de kosten maar blijven oplopen. Niet alleen de energie en loonkosten... maar vooral ook al de (alsmaar strengere) compliance kosten...
Een grootbank als bijv. ABN Amro heeft een kosten/inkomstenratio van 60%! Wat dus wel behoorlijk hoog is voor een dienstverlener!
De Rabobank rekent extra voor biljetten van € 200 en € 500, andere banken weet ik niet.voor storten moet je betalen ja..
maar dat moet jij als particulier ook..als je in zo'n geldmaat gaat storten..
ik meen een euro of 6..ook al betaal je elke maand kosten om klant te zijn bij een bank
'wij moeten er ook wat aan verdienen' .
Er zijn banken die zorgen dat hun personeel er na het pensioen er nog steeds warmpjes bijzit, zonder dat het ze extra kost.Heb je wel eens gekeken naar de winsten die (groot)banken maken?
Ja!Er zijn banken die zorgen dat hun personeel er na het pensioen er nog steeds warmpjes bijzit, zonder dat het ze extra kost.
Dat zegt al iets over de winsten van banken.
Was wellicht... want op vele plaatsen zijn die 'goede tijden' geschiedenis...Bij de meeste mensen is dat zo, maar bij bankmedewerkers is of was het gebruikelijk dat de bank alles voor zijn rekening nam.
Over gunstige arbeidsvoorwaarden gesproken..
Vandaar dus dat bijv. ABN Amro (toch 's lands grootste bank) dus noteert aan een koers/winst van 8! Duurzaam winstgevende bedrijven... noteren aan een veelvoud van dat!De grootbanken maken dus miljarden per jaar winst (het bedrag dat ze opgeven als winst, dus de opgebouwde reserves zijn hier al vanaf). Vele bedrijven kunnen alleen maar dromen van dit soort winstcijfers.
Vlaanderen leeft.Prachtige uitdrukkingen hebben ze toch in het Vlaamse land.
In plaats van liegen kunnen ze het ook niet vertellen.Alle DVP's die liegen. Logisch ook. Het gaat niemand wat aan waar ze wonen en wat ze allemaal doen. Tenzij het uit hunzelf komt en ze het kwijt willen.
Eens met @Theguy. Op gekke vragen volgen inderdaad gekke antwoorden.Als je gekke vragen gaat stellen moeten ze ook wel liegen.