Pfff tijd voor ff een fris verhaaltje in dit topic! Jaartje geleden zondagochtend Brussel. Via de app had ik gevraagd hoelaat ze begon het antwoord was 12.00. Communicatie was prima, achteraf bleek het een booker te wezen. Afin ik kom binnen, maak kennis betaal d'r. Bloedmooie meid!
Ff douche was verplicht al kwam ik er net onder vandaan. Prima, dan doe ik dat toch ff.
We liggen wat te praten en ze vraagt waarom ik er zo belachelijke vroeg ben? Ja ehh dat hadden we afgesproken. He is crazy.(de booker dus) Ze begon een heel verhaal dat dit werk echt niets totaal voor haar was. En dat ze nog een paar dagen moest blijven en dan terug naar huis ging. En nooit meer terug kwam. Ik vroeg haar of ze gedwongen werd en hoe ze hier terecht gekomen was. Ze vertelde dat haar vriendin thuisgekomen was met mooie kleding, tassen en een pak geld. En dat leek haar ook wel wat. Ze kwam overigens uit de Oekraïne. Maar ze kwam er snel achter dat dit echt totaal niets voor haar was. Ze had ook een klant gehad die zover heen was dat hij meteen in slaap viel. Zij dacht dit uurtje is makkelijk verdient. Toen de tijd om was maakte ze hem wakker, maar toen werd hij agressief en had met haar gevochten. Maargoed daar lagen we. Ik had haar bij binnenkomst 200 gegeven. Ik bleef heel rustig en vertelde haar dat ik absoluut niets tegen haar zin in wil doen, maar dat dit voormij ook een vreemde situatie was. Maar ze reageerde in de trant dat ik lief was en ze mij wel kon hebben. Ze begon met mij te vrijen. We hebben het heel rustigaan gedaan en daarna nog een tijd liggen praten over de situatie. Ze vertelde ook nog dat nog nooit iemand de tijd had volgemaakt bij haar. Ik nam afscheid van haar en ze wilde mij nog 50 teruggeven omdat we zoveel tijd gepraat hadden. Wilde ik niet, kus gegeven. Tot nooit en doe voorzichtig meis!
S'avonds nog ff met de booker gesproken en die had eigenlijk hetzelfde verhaal. Ik geloofde het voor 1000% Een paar dagen was haar advertentie inderdaad verdwenen.
Staat een maand later haar advertentie er gewoon weer op!!!!!!!! Zeggen jullie het maar!