Let goed op met teveel willen van een dvp

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Status
Niet open voor verdere reacties.
Nou, precies dat dus. Je wilt ook gewoon aardig, menselijk zijn.
Maar als het gevroren heeft hoef ik geen berichtjes dat het gevroren heeft en dat ik moet oppassen op de weg. Hij wilde zelfs winterbanden of zoiets gaan regelen voor me. :unsure:

Ja, dat zeg ik dan ook altijd maar tegen mezelf, maar toespelingen op dat hij wil scheiden voor me en samen op vakantie wil, bezorgen me wel de kriebels soms. Ook al is het dan zogenaamd een 'grapje'.
Ik lees hier toch al veel rode lichten, het gaat veel te ver en geeft aan dat deze persoon constant aan je denkt.
Je hebt er dus goed aan gedaan om op de rem te gaan staan, ook al zijn dit geen leuke gesprekken neem ik aan.
En het zogenaamde "grapje" geloof ik al zeker niets van.

Dat was bij mij ook zo ,maar ik doe dit dus nooit meer liever nu een associale rotzak te zijn en geen enkele vorm nog te hebben van empathie lief zijn en bezorgd zijn medemens willen zijn brengt geen aarde aan de dijk brengt niets op enkel gezijk en overbodig stress .
Door de hele situatie ben je over je toeren en schrijf je gefrustreerd bovenstaande dingen maar je vroegere reacties hier tonen iemand die juist heel gevoelig en begaan is, alles behalve een asociale rotzak dus.
En dat hoef je ook niet persé te willen veranderen, je bent wie je bent.

Stop een tijdje met wandelen en probeer deze situatie te zien als een leermoment.
Hopelijk kan je daarna terug je draai vinden met eventueel een andere dvp waarbij je je goed voelt.
Ik wens het je alvast toe!

Voor sommigen draait het vooral om die intense tijdspanne van seks, dat uurtje samen. Maar voor velen gaat het veel verder: zij zoeken ook echte intimiteit, verbondenheid, het gevoel dat ze gezien worden. Dat overstijgt vaak dat ene moment in bed.
Heel mooi en juist gezegd Lisa!
En welkom terug. 🙂

Mocht je je een keer vervelen:

Je hebt best wel een beetje dezelfde schrijfstijl, zelfde regio en dezelfde leeftijd.
Dat was Empress Layla.

Ik heb ondertussen 3 vergelijkbare gevallen van shit happens.

Met een dame proberen af te spreken waar ik eerder ben geweest. Ze reageerde langer dan anderhalve dag niet. Ik dacht die is op vakantie ofzo. Een andere dame benaderd en iets met haar afgesproken. Prompt reageert dame 1. Vriendelijk uitgelegd dat ik ondertussen een andere afspraak heb gemaakt. Lekker de huid vol gescholden gekregen. Geen vaste dame meer dus.

Ander geval. Voor de derde keer bij een dame geweest. Zelfde afspraak qua tarief, tijd en diensten gemaakt als de keren daarvoor. Ineens herkent ze de afspraak bij binnenkomst niet en wil ze 50 euro meer. Ja dag, afspraak is afspraak. Ze ging uiteindelijk wel akkoord, maar het verpest toch de date.

Weer een ander geval. Vier keer eerder bij deze dame geweest. Voor de vijfde keer proberen af te spreken. Ik had de advertentie verder niet gecheckt en via WhatsApp gezien dat ze online was en gevraagd of ze kon ontvangen en of dat voor het tarief kon wat we eerder bedacht hadden. Blijkbaar was haar tarief ondertussen (wederom) verhoogd, inmiddels bijna 50% inflatie. "Nee zeker niet, je moet mij respecteren" etc. Ok doei.

Dus ja, soms gaat het mis. Jammer dan, en weer door.

Het echt vervelende is wanneer je in een vicieuze cirkel terecht komt en dat effect 2 kanten op gaat werken.

Mannen en vrouwen lopen in deze hobby allebei wel eens tegen vervelende situaties aan, met als risico dat ze zich de keren daarna... horkeriger opstellen.

Heb er ervaring mee. Moet er wel eens aan terugdenken nu hier recent 2 van dit soort topics opduiken. Zal het later misschien een keertje uitgebreider typen. Ik zoek zelf ook een rustige gfe. In die tak van sport komt bij de dames en de heren altijd een mate van gevoeligheid kijken die de dames en heren van de platte seks niet volledig herkennen. Maakt niet uit. Ik had een paar jaar geleden naar tevredenheid een vaste dame, tot ze me op een gegeven moment een rotgeintje flikte waar ik zwaar teleurgesteld in was, en nog steeds ben. Het gevolg is simpel, de dates met andere dames daarna ben je toch waakzamer en schuwer en... misschien... horkeriger. Misschien heb ik in dit periode wel een Aphrodita bezocht die mij horkerig vond en besloot dat ze zelf harder moest worden, en misschien heeft zij toen in haar hardere vorm wel een andere man bezocht, enzovoorts, enzovoorts.

Heel menselijk allemaal, maar fijner zou zijn als iedere dame en heer gewoon met open vizier zou kunnen daten. Sja.
Opletten dus... dat je niet in een negatieve spiraal terechtkomt!

@Aphrodita graag een DVP label aan de admin vragen. Dan kan je een eigen topic openen in het Dames aan het woord gedeelte. Je neemt nu dit hele topic over.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan