Let goed op met teveel willen van een dvp

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
En het erge vind ik dat ik me nu ook nog schuldig zit te voelen omdat ik "met zijn gevoelens heb gespeeld"
Nee hoor, je bent alleen maar duidelijk geweest en alles rondom gevoelens is hooguit zijn invulling.

Beterschap met je been en hou ook je andere poot stijf bij dit soort lui. 😉

Het word wel een erg lachwekkend topic opeens ......

Met die jolige muziekjes bedoel je?

Of in verband met die treurige verwikkelingen met verliefde mannen? 😂

In dat laatste geval heb ik slecht nieuws voor je, namelijk de epiloog.

Meneer belde net en softie als ik ben neem ik nog op ook 🙈

Hoe dan ook excuses, excuses, excuses. Een hoop complimenten en lieve woordjes, maar ik heb m uitgelegd dat de deur nu dicht is en blijft.
Uiteindelijk toch goed afgesloten en daar ben ik erg blij mee. Ik houd helemaal niet van dat soort negativiteit.

Wat heb ik hiervan geleerd? Iets minder lief zijn, maar zonder mezelf geweld aan te doen. Ik ben wie ik ben en ik zal altijd met mensen begaan zijn.

Morgen weer een nieuwe dag!

Mag voor mijn part een blok op moderator . Even korte info In totaal had ik 3 leuke dates gehad met haar in het jaar 2024 ,ik heb enorm veel geduld gehad want onze dates zijn paar keer verschoven geweest door ziekte aan haar kant en had daar volledig begrip voor ziekte is iets waar je mee niet mee lacht ik heb haar in 2024 zeer veel gesteund , inderdaad ik was tevens boos op een date die niet door is gegaan we hadden reeds de date weer eens verzet voor in de week was ze reeds op 2 dates geweest met een kruipneus ,waarmee ze problemen heeft .... Dit terzijde ,het is haar werk ,opzich geen probleem mee hoor totaal niet ik wist zeer goed wie of wat ze is maar toch hoop je een band en vertrouwen te hebben helaas ik was weer eens verkeerd en krijg daar tschijt van want , kreeg 2h voor ons date ja sorry ik ben moe ben net een vriendinnetje geweest in Leuven ... Ik ben echt moe kunnen niet gewoon iets eten oké laten we kameren aan de zijkant liggen ,zeer goed geen probleem , dinerdate leuk waarom niet beter of thuis zitten toch ,Helaas. 10 min later ik ben echt te moe ik zou het liever uitstellen echt ik kreeg het maar zei niets oké ,geen probleem mijn weekend was echt 'naar de knoppen deze dates zijn voor mij ontstressen ze zij dat het haar spijt en nam nieuwe datum aan ik zei oké geen probleem en dan had bijna 1 week nauwelijks tot geen contact meer ze maakte er vroeger geen probleem van dat ik berichtje stuurde iedere dag ze keek of antwoorde later , oké ze was het druk met haar zaak etc en klanten ik weet dit mijn fout ik vraag gewoon , hey alles goed Hopenlijk ben je niet ziek zoals er velen waren ,. Ik kreeg als antwoord ik Ziek ik ben niet ziek is gewoon veel berichten heb niet te tijd om dit te bekijken t'is allemaal veel te veel hier ! dan terug 4 dagen muis stil ik stuurde niets. Helaas ik had 14 dagen,geleden een grote tegen slag op m'n werk schade 10 @15k door een fout door ons gelukkig is m'n klant niet boos ,ik stuur haar een foto gewoon dit heb ik meegemaakt. Iets ergs ze weet wat dit betekent tevens ze is ook fan van wat ik doe als werk ,en ik kreeg daar NIETS op terug en daar had ik echt van geschrokken en dan heb ik wat dingen aan gekaard en tevens de toekomstige date geschrapt antwoord was daarom oké bedankt om het laten weten ... Ik kreeg echt een zo een vies gevoel iets wat ik absoluut niet verwacht van haar en dan was ( ik weet niet waar je me voor aanziet maar daar ben ik echt niet mee content ik heb hier geen zin nog tijd om discussie aan te gaan we stoppen er best mee ,) We weten nu ook dat we niet de enige zijn met dit soort van probleem, helaas ik volg de info op en ga niet verder wandelen nog daten , is een te raare boel geworden voor mij persoonlijk ik blijf lekker gewoon op m'n alleen te veel invloeden gevoelens of misbegrip geen niet goed voor mij . Bedankt iedereen voor het begrip

Ik zeg geen namen

Hoe dan ook excuses, excuses, excuses. Een hoop complimenten en lieve woordjes, maar ik heb m uitgelegd dat de deur nu dicht is en blijft.
Uiteindelijk toch goed afgesloten en daar ben ik erg blij mee. Ik houd helemaal niet van dat soort negativiteit.

Wat heb ik hiervan geleerd? Iets minder lief zijn, maar zonder mezelf geweld aan te doen. Ik ben wie ik ben en ik zal altijd met mensen begaan zijn.

Ik waardeer het dat je hem te woord hebt gestaan en het goed hebt uitgesproken. Hij heeft de kans gehad om zijn excuses aan te bieden. Kunnen jullie het allebei netjes afsluiten

Met die jolige muziekjes bedoel je?

Of in verband met die treurige verwikkelingen met verliefde mannen? 😂

In dat laatste geval heb ik slecht nieuws voor je, namelijk de epiloog.

Goed afgesloten. Maar inderdaad misschien iets minder lief zijn. Lief zijn is een goede kwaliteit maar te lief waarschijnlijk niet.

Mmm die manon ziet er wel een geil ding uit.

3 dates heb je maar gehad? Veel gesteund as in geld gestuurd?
Vrouwen als manon hebben 100den aanbidders. Klanten en niet klanten. Je bent maar 1 van de zovele.

Mmm die ... ziet er wel een geil ding uit.

Vrouwen als ... hebben 100den aanbidders. Klanten en niet klanten. Je bent maar 1 van de zovele.
Speciaal een account gemaakt voor deze analyse?

Uiteindelijk klopt het wel ja dat je voor de dame 1 van velen bent.

Laatst bewerkt:
Weet niet wat ik er van moet denken dat een lid hier net 5 minuten lid is en dan zoiets komt doen.
Even kleine side note:

Op het forum waar ze zweren bij wandelen zonder jas onder alle weersomstandigheden, dienen iig je eerste posts goedgekeurd te worden door een mod(niet dat de moderatie daar veel voorstelt maar goed)

Gewoon geen aandacht aangeven.

Mmm die manon ziet er wel een geil ding uit.

Vrouwen als manon hebben 100den aanbidders. Klanten en niet klanten. Je bent maar 1 van de zovele.
Wauw wauw ,ik ben nu ook zo dom niet ,ik stuur geen geld op trouwens geeft ze nooit gevraagd ze is zelfstandig genoeg om haar boontjes zelf te doppen steunen kan je ook anders doen hoor ..
Dat klopt dat ze veel aanbidders heeft dat klopt maar ,dat iedereen goede bedoelingen heeft met haar dat is een ander verhaal is ook voor haar uit te zoeken met wie ze nog omgaat ik weet dingen die ze me vertelde dit blijft bij mij en helaas ik was 1 van de zovele dat klopt helaas wel en ik ben daar ook op uitgekomen ben ik er boos om een beetje niet op haar wel op mij zelf trouwens Manon heeft hier totaal niets

mee te maken ....

Aangezien ik deze dagen toch met mijn been in het gips op de bank lig en niet kan werken, zojuist meteen de koe maar bij de horens gevat.

Hij stuurde dat het zulk mooi weer was. Ja, dat zie ik ook wel. Ik netjes gereageerd dat al die berichtjes mij een beetje te veel worden. In eerste instantie reageerde hij heel begripvol en vroeg om wat uitleg. Helaas werd het gesprek wat onaangenaam en belandden we in een semantische discussie en probeerde hij mij in de hoek te zetten. Die trucjes ken ik want heb ook ooit een rechtenstudie gedaan.

Eind van het liedje is dat ik er echt zat van was en hem verzocht heb mij niet meer te contacten 🙁.

Wel jammer, want het waren drie leuke dates. Ik zal maar eens goed nadenken hoe ik dit had kunnen voorkomen 🙈

Niet. Dit was , denk ik , de minst slechte uitkomst. Voor jou zeker, alles bij elkaar voor hem ook.

Het is een dunne lijn tussen een klant die het gewoon naar z'n zin heeft, dan ook op allerlei manieren aardig wil zijn voor de DVP , en een klant die in een verliefdheid rolt en daarin ook deze stijl van liefde tonen heeft.

Dat het onaangenaam werd zal vooral zijn omdat z'n droom en illusie aan duigen ging .

Je kunt wat eerder bij die 'sociaal contact houdende' appers zeggen dat je werktelefoon het druk genoeg heeft, dat je blij bent dat ze een een leuke date met je hadden maar dat je je werk chats graag overzichtelijk houdt met alleen afspraak planning.
Nou, precies dat dus. Je wilt ook gewoon aardig, menselijk zijn.
Maar als het gevroren heeft hoef ik geen berichtjes dat het gevroren heeft en dat ik moet oppassen op de weg. Hij wilde zelfs winterbanden of zoiets gaan regelen voor me. :unsure:

love language . acts of service.
https://www.masterclass.com/articles/acts-of-service-love-language

Ja, dat zeg ik dan ook altijd maar tegen mezelf, maar toespelingen op dat hij wil scheiden voor me en samen op vakantie wil, bezorgen me wel de kriebels soms. Ook al is het dan zogenaamd een 'grapje'.

Hij doet echt wel erg goed verliefdheid na...

(inmiddels de update gezien DAT hij blijkbaar wel verliefd was een teleurgesteld toen die illusie eraan ging , maar ik wilde deze interpretatie even erbij geven).

Ook vrouwen kunnen trouwens in die stijl interesse uiten, zonder het concreet uit te spreken.

Laatst bewerkt:
Mag voor mijn part een blok op moderator . Even korte info In totaal had ik 3 leuke dates gehad met haar in het jaar 2024 ,ik heb enorm veel geduld gehad want onze dates zijn paar keer verschoven geweest door ziekte aan haar kant en had daar volledig begrip voor ziekte is iets waar je mee niet mee lacht ik heb haar in 2024 zeer veel gesteund , inderdaad ik was tevens boos op een date die niet door is gegaan we hadden reeds de date weer eens verzet voor in de week was ze reeds op 2 dates geweest met een kruipneus ,waarmee ze problemen heeft .... Dit terzijde ,het is haar werk ,opzich geen probleem mee hoor totaal niet ik wist zeer goed wie of wat ze is maar toch hoop je een band en vertrouwen te hebben helaas ik was weer eens verkeerd en krijg daar tschijt van want , kreeg 2h voor ons date ja sorry ik ben moe ben net een vriendinnetje geweest in Leuven ... Ik ben echt moe kunnen niet gewoon iets eten oké laten we kameren aan de zijkant liggen ,zeer goed geen probleem , dinerdate leuk waarom niet beter of thuis zitten toch ,Helaas. 10 min later ik ben echt te moe ik zou het liever uitstellen echt ik kreeg het maar zei niets oké ,geen probleem mijn weekend was echt 'naar de knoppen deze dates zijn voor mij ontstressen ze zij dat het haar spijt en nam nieuwe datum aan ik zei oké geen probleem en dan had bijna 1 week nauwelijks tot geen contact meer ze maakte er vroeger geen probleem van dat ik berichtje stuurde iedere dag ze keek of antwoorde later , oké ze was het druk met haar zaak etc en klanten ik weet dit mijn fout ik vraag gewoon , hey alles goed Hopenlijk ben je niet ziek zoals er velen waren ,. Ik kreeg als antwoord ik Ziek ik ben niet ziek is gewoon veel berichten heb niet te tijd om dit te bekijken t'is allemaal veel te veel hier ! dan terug 4 dagen muis stil ik stuurde niets. Helaas ik had 14 dagen,geleden een grote tegen slag op m'n werk schade 10 @15k door een fout door ons gelukkig is m'n klant niet boos ,ik stuur haar een foto gewoon dit heb ik meegemaakt. Iets ergs ze weet wat dit betekent tevens ze is ook fan van wat ik doe als werk ,en ik kreeg daar NIETS op terug en daar had ik echt van geschrokken en dan heb ik wat dingen aan gekaard en tevens de toekomstige date geschrapt antwoord was daarom oké bedankt om het laten weten ... Ik kreeg echt een zo een vies gevoel iets wat ik absoluut niet verwacht van haar en dan was ( ik weet niet waar je me voor aanziet maar daar ben ik echt niet mee content ik heb hier geen zin nog tijd om discussie aan te gaan we stoppen er best mee ,) We weten nu ook dat we niet de enige zijn met dit soort van probleem, helaas ik volg de info op en ga niet verder wandelen nog daten , is een te raare boel geworden voor mij persoonlijk ik blijf lekker gewoon op m'n alleen te veel invloeden gevoelens of misbegrip geen niet goed voor mij . Bedankt iedereen voor het begrip

Ik zeg geen namen

Zal wel aan mij liggen, maar ik snap helemaal niets van je verhaal 🤔

Maar bedankt voor t delen!

Ik haak meer in op mannen die het hoofd op hol hebben en zoals Aproh aangaf niet los laten.
Verliefdheid kan niemand jou mee helpen, is een soort zelfkastijding als het eenzijdig is.

Daarom ook heel belangrijk om verschil te zien tussen "gewoon" daten en "betaald" daten
Teveel mannen zien dat verschil niet is keer op keer weer te lezen.

Uiteraard kun je ook verliefd zijn / verliefde gevoelens hebben voor een dvp, heb ik ook als ik een afspraak maak en bij zo'n mooie dame in bed lig

Echter, zodra ik naar buiten loop is het nagenieten van een leuke date, in de auto ook nog even nagenieten en zodra ik de snelweg op draai klapt de ballon en begint het gewone leven weer

Tot de nieuwe afspraak zich weer aandient, dan begint het weer opnieuw (en dat al zo'n 10 jaar met dezelfde leuke dame, elke keer weer een plezier 😀 )

In eerste instantie reageerde hij heel begripvol en vroeg om wat uitleg. Helaas werd het gesprek wat onaangenaam en belandden we in een semantische discussie en probeerde hij mij in de hoek te zetten. Die trucjes ken ik want heb ook ooit een rechtenstudie gedaan.
Allereerst, sterke met je been.

Klinkt als een typisch geval van gaslighting, de schuld in jouw schoenen proberen schuiven. Zoals ik al benoemde dat jij jezelf niets hoeft te verwijten, je bent beleeft geweest na jullie fijne dates. Wel vervelend dat je nu 3 keer moet nadenken hoe je in het vervolg gaat antwoorden op soortgelijke appjes mocht er weer eens een klant verliefde gevoelens krijgen.

Wat het lastige bij appjes is, het geschreven woord en/of emoticons zijn soms lastig te interpreteren en hierdoor kan er verwarring ontstaan waardoor je in een semantische discussie verzandt. Door zijn verliefdheid leest hij misschien alles door een roze bril en zag zijn verliefdheid, geheel onterecht, beantwoord.

Sterk dat je ook na zijn excuses en lieve woordjes, je poot stijf hebt gehouden (sorry voor deze flauwe woordspeling nu je met je been in het gips zit). Zijn verliefdheid is niet zomaar voorbij en dit had blijven door etteren.

Niet blijven piekeren, you did the right thing.

Ik zeg geen namen
Gast. Je maakt dit veel te groot. We betalen vrouwen voor sex zonder gezeik. Maar jij denkt in termen als elkaar steunen enzo, dat stuk hoort er niet bij. Dit kun je een dvp niet aandoen. Ze hebben elk uur een volgende klant, als die allemaal hun gezeik meenemen kunnen ze beter sociaal werker worden

Gast. Je maakt dit veel te groot. We betalen vrouwen voor sex zonder gezeik. Maar jij denkt in termen als elkaar steunen enzo, dat stuk hoort er niet bij. Dit kun je een dvp niet aandoen. Ze hebben elk uur een volgende klant, als die allemaal hun gezeik meenemen kunnen ze beter sociaal werker worden
Maar we moeten eerst onze kruipneus een keer hard stoten om daar achter te komen!

Terug
Bovenaan Onderaan